Bebukta: Gyurcsány Ferenc plagizált + Videó

MNO
Magyar Nemzet
2012. április 29., 19:57
Gyurcsány Ferenc szakdolgozati bírálatának és volt sógora diplomamunkájának összevetéséből egyértelműen kiderült, a szocialista exkormányfő plagizált. A Demokratikus Koalíció elnöke eközben hazugságok sorozatába bonyolódott. Az MSZP egyelőre hallgat az ügyről, míg a Fidesz, a KDNP és a Jobbik arra szólította fel Gyurcsány Ferencet, hogy távozzon a politikai életből.

A Hír Televízió Kontraszt című műsorában kérdezték a téma szakértőit Gyurcsány Ferenc újabb botrányt kavart esetéről.

Gyurcsány Ferenc 1984-ben leadott tanárszakos diplomamunkája szinte minden ponton egyezik a volt sógorának, Rozs Szabolcsnak négy évvel korábbi dolgozatával – derült ki a Hír TV Célpont című műsorának extra, vasárnapi kiadásából, miután összevetették az exsógor diplomamunkáját és a volt MSZP-s kormányfő eltűnt szakdolgozatának bírálatát. A két dokumentum között csak annyi lehet a különbség, hogy Gyurcsány dolgozata rövidebb, mindössze 35 oldal, és leginkább csak a szőlészetről szól. Rozs Szabolcs pedig a 60 oldalas munkájában éppen a 35. oldaltól foglalkozik tételesen a borászattal.

Hirdetés


A bíráló annak idején fel is rótta Gyurcsánynak, hogy a címválasztás ellenére a borászat kimaradt a dolgozatból: „…egységekbe foglalt résztémák sok szempontú elemzésen keresztül alkotják a tartalmában egésszé összeállt dolgozatot, amelyből azonban a címre vonatkozóan csak a szőlészetre nézve értékes, a borászatra kevés helyen és csak másodlagos utalásokat találunk”. Ami a hasonlóságokat illeti, a bírálat szerint Gyurcsány lírai bevezetéssel indít, ahogy a volt sógor is.

GYURCSÁNY SCHMITT PÁL DOKTORIJÁRÓL:

2012. január 12. (Facebook): Nincs az a palotaőrség, ami meg tudná védeni a Sándor-palota jelenlegi lakóját attól az istentelen szégyentől, ami most rázuhan. […] Az elnök minden bizonnyal plágiumot követett el. Sajnálom, hogy azt kell mondjam, de ha igaz a gyanú, akkor lopott.

2012. március 27. (Facebook): Az elnök erkölcsi
bukása az eddiginél is nyilvánvalóbb lesz (ha
persze ez egyáltalán lehetséges), hivatala végletesen és véglegesen eljelentéktelenedik. A jobboldal híveire nehezen lemosható szégyen fog hullani, másképp mondom: mostantól ciki lesz jobboldalinak lenni.

2012. március 30. (HVG.hu): Göncz Árpád
1990-es megválasztása óta a parlamenti többség minden esetben az ellenzékkel való egyeztetés nélkül választott államfőt, de amíg minden korábbi elnök képes volt arra, hogy az alkotmányos követelményeknek és a nemzet képviseletének eleget tegyen, az Orbán Viktor által jelölt Schmitt Pál ebbe belebukott. A 2006-os őszödi beszédem a tovább élő kádári hagyományokkal és a mutyikkal, féligazságokkal terhelt rendszerváltozással
való szembenézés kísérlete volt. Schmitt Pál
ügye ezzel szemben antiőszöd, a kádári hagyományok és a rendszerváltozás rossz hagyományainak folytatása.

2012. március 30. (ATV.hu): A doktori cím
megszerzésének alapvető feltétele az önálló tudományos munka. Ebben a dolgozatban az önálló tudományos munkának se híre, se hamva. Becsapta önmagát, úgy látom, becsapja a világot.
[…] Elementárisan zavarja, bántja a magyarok
sokaságának a jóérzését. Azt mondják, hogy kérem szépen, nem lehet egy csaló az országnak az elnöke, nem lehet egy hazug ember az ország elnöke, nem lehet egy morálisan elfogadhatatlan ember az ország elnöke. […] Nem egy sokunk közül, hanem úgy tűnik, hogy silányabb, mint a legtöbb magyar. Ez baj. Nem lehet silányabb ember az ország elnöke, mint a legtöbb magyar. Mi fel akarunk nézni erre az emberre, nem lehet innentől
kezdve.

Lehull a lepel

A bírálatot megfogalmazó adjunktus azt is kifogásolta, hogy az 1984-es gyurcsányi dolgozat csak 1978-ig tartalmazza a különféle termelési korszakok adatait. Nem csoda, miután Rozs Szabolcs 1980-ban diplomázott, és az ő munkájában épp 1978-ig szerepelnek konkrét adatok. Gyurcsány bírálata pontos oldalszám-hivatkozásokat is tartalmaz, amely szerint „a 11. és 12. oldalon ellentmondásosan ír a Balaton vizének mikroklímát befolyásoló hatásáról.” Érdekes, hogy Rozs Szabolcs dolgozatának a 11. és 12. oldalán is pontosan erről van szó, az ellentmondások pedig onnan származnak, hogy a volt sógor több szakértőtől is idéz a dolgozatban. A 13. oldalon a bíráló azt hiányolta, hogy Gyurcsány nem adott teljes képet a nyári csapadékmennyiségről. Az sem lehet véletlen, hogy Rozs Szabolcs a diplomamunkájában, pontosan a 13. oldalon ugyanazt a hibát követte el: csak a téli, tavaszi és őszi csapadék mennyiségét írta le, a nyári kimaradt. A bíráló felrótta azt is, hogy Gyurcsány nem ír arról, hogy az erősen lejtős területeken miként oldják meg vagy tervezik megoldani a talajvédelmet az erózió pusztító erejétől. Erre is megvan a magyarázat, hiszen Rozs Szabolcs sem fejtette ki ennek részleteit saját munkájában. Végül a volt sógor diplomamunkájának 29. oldalán a rezisztens fajták telepítésének tervéről van szó, és ám hiányoznak nála az adatok. Ez volt a gond a Demokratikus Koalíció elnökének dolgozatával is, a bírálat szerint ugyanis Gyurcsány a „Rezisztens fajták telepítésének tervét említi, csak arra nem utal / 29.old./, hogy mire lesznek rezisztensek ezek a fajták. /lisztharmat, peronoszpóra, filoxéra, stb./.” Nem csak Gyurcsány Ferenc bírálat által rekonstruált szakdolgozata és Rozs Szabolcs diplomamunkájának egyezése erősíti a plágiumgyanút a volt szocialista miniszterelnökkel szemben, meghazudtolta őt közben a volt sógor is.

Hazugságba bonyolódva

Gyurcsány ugyanis a vasárnap megjelent Vasárnapi Hírekben úgy emlékezett a szakdolgozat készítésének körülményeire, hogy akkori felesége családjának balatonfüredi házában készült a szakdolgozatra, és ott a nyaralóban sok könyvet, prospektust és mindenféle anyagot talált a szőlészet-borászat témakörében. – Ezért választottam ezt a témát – tette hozzá. A Célpontnak Rozs Szabolcs azonban hangsúlyozta, a család sohasem foglalkozott sem szőlészettel, sem borászattal, ezért soha nem volt a házban semmilyen – Gyurcsány Ferenc által említett – prospektus vagy beszámoló. – Hazugság az egész, mert nem voltak szakkönyvek, nem volt se szőlőnk, semmink. Az, hogy én ebből írtam, az egy dolog. De hogy ott egy darab szakanyagot nem talált hozzá, az biztos. Sem szőlészettel, sem borászattal kapcsolatban – szögezte le Rozs Szabolcs a Hír TV-nek, hozzátéve, hogy a dolgozatot sem otthon írta, nem is lakott már ott. Csak a diplomamunka egy példányát adta az anyjának, az volt a polcon, ahol Gyurcsány Ferenc is elérhette a saját dolgozata elkészítése előtt.

A Fidesz szerint újabb, olyan bizonyítékok kerültek napvilágra, melyek arra utalnak, hogy Gyurcsány Ferenc nagyon csúnya plágiumügybe keveredett – írta közleményében a Fidesz szóvivője. Bővebben>>>

Továbbra sem áll nyilvánosság elé Gyurcsány Ferenc. A Demokratikus Koalíció elnöke ezúttal is Facebook-oldalán reagált diplomamunkája ügyének újabb fejleményeire. Bővebben>>>

Egykori párttársai közül többen még kitartanak Gyurcsány Ferenc mellett. Az MSZP országos alelnöke szerint csak akkor kell foglalkozni a kérdéssel, ha egyértelműen bebizonyítható, hogy a volt miniszterelnök plagizált. Gúr Nándor többször is kitért az elől a kérdés elől, hogy Gyurcsány Ferencnek távoznia kell-e a közéletből.

A Jobbik Gyurcsány Ferenc diplomájának visszavonását követeli. Balczó Zoltán, a radikális párt alelnöke szerint a Hír Televízió által bemutatott dokumentumok bizonyítják, hogy a volt miniszterelnök csalással jutott a diplomájához.


A Demokratikus Koalíció (DK) elnöke még a vasárnap esti Célpont Extra előtt, ahol a plágiumgyanú további bizonyítékairól számoltak be, politikai támadás áldozatának érezte magát. – A karaktergyilkossági kísérletekhez hozzászoktatott már a Fidesz az elmúlt tíz évben, voltam én már gyilkos, csalfa férj, de tolvajozták már a fiamat is. Az kívánják, védjem magam. Én bizonyítsam ártatlanságomat? Na, ezt a szívességet nem teszem meg vádlóimnak. Aki vádol, bizonyítson. Ha meg nem tud, akkor hulljon rá vissza a vád – nyilatkozta a Vasárnapi Híreknek a volt miniszterelnök, amikor még nem tudta, hogy dolgozatának bírálata és volt sógorának diplomamunkája a Hír TV birtokába került. Szerinte azért támadják, mert „Orbán bajban van, jönnek a brutális megszorítások és az új adók, azt hiszik, rátakarhatnak erre a már megszokott gyurcsányozással”. – Ez van, mindenesetre ez a lopáson kapott volt államfő megítélésén jottányit sem változtat. Miként az Orbán-rendszer elleni küzdelmemben sem fog vissza – fogalmazott Gyurcsány.

Pénteken indult a lavina

Emlékezetes, a Hír TV Célpont című adása pénteken számolt be arról, hogy négy évvel korábban, mint Gyurcsány Ferenc valaki már leadott a pécsi Janus Pannonius Tudományegyetemen A Balaton-felvidék szőlészete és borászata címmel egy szakdolgozatot. Ez a valaki pedig nem más, mint a volt miniszterelnök akkori sógora, Rozs Szabolcs. Az exkormányfő diplomamunkája körüli kérdőjeleket csak szaporítja, hogy abból az évfolyamból, az 1984-esből egyedül az övé tűnt el. Arra, hogy ez miképpen történhetett meg, senki nem tud érdemi magyarázatot adni. Sem Gyurcsány Ferenc, sem pedig az egyetem.

Rozs Szabolcs, aki a Balaton-felvidéken lakik és földrajz szakon végzett Pécsett, nem tudott arról, hogy Gyurcsány Ferenc is szőlészeti tárgyú szakdolgozatot adott be. A Célpont kérdésére azonban egyértelművé tette, tőle nem kérte el dolgozatát a politikus, akivel nem is beszélgettek erről a témáról, mert Gyurcsánynak ez nem tartozott az érdeklődési körébe. Nyomatékosította, hogy saját kutatás alapján dolgozott, és mindennek maga járt utána. Kitért arra is, hogy szereti a bort. Azt, hogy a pápai születésű és technika szakon diplomát szerző Gyurcsány Ferencnek miképpen esett a választása a szőlészeti témakörre, nem tudni. Az viszont tény, a volt kormányfő a televízió kérdéseire elismerte, hogy látta és fel is használta volt sógora munkáját a szakdolgozatához.

Korábbi nyilatkozatok

Azt, hogy Gyurcsány Ferenc hazug ember, már mindenki régóta tudja. Most azonban már a csalás és a lopás gyanújának árnyékában is él – tartalmazza Selmeczi Gabriellának, a Fidesz szóvivőjének korábbi közleménye. A politikus hozzátette, a Fidesz reméli, a volt miniszterelnök „korábban fennen hangoztatott erkölcsi mércéjét – amennyiben tényleg van neki ilyen – önmagára nézve is kötelezőnek tartja”.

A Fidelitas egyébként szombaton Gyurcsány Ferenc II. kerületi háza előtt tüntetett a DK elnöke ellen. Mihalovics Péter, a szervezet országos választmányi elnöke a megmozduláson arra szólította fel Gyurcsány Ferencet, hogy távozzon végleg a magyar politikából, ha nem tud elszámolni a szakdolgozatával, mert ebben az esetben méltatlanná válik a közszereplésre.

Az MSZP nem kívánt reagálni a plágiumbotrányba keveredett volt szocialista kormányfő ügyére.

Schiffer András, az LMP képviselője szerint Gyurcsány Ferenc már kiállította a maga bizonyítványát kormányzásával és a 2006-os őszi eseményekkel, a választók pedig ítéletet mondtak felette. Úgy véli, a volt miniszterelnökkel kapcsolatban túl sok meglepetés már nem érheti az embereket. Az ellenzéki képviselő szerint ugyanakkor ez a történet is jól mutatja a Magyarországon tapasztalható kettős mércét. – A kormány ugyanis úgy gondolja, hogy a Schmitt-ügy körüli szégyent azzal lehet eltüntetni, ha a másik oldalon is egy hasonló, hangos botrány alakul ki – fogalmazott.

A volt szocialista kormányfő védelmére sietett viszont Szűcs Erika (DK). Jelezte, kellőképpen tisztázottnak tartják Gyurcsány Ferenc diplomamunkáinak ügyét, a párt úgy gondolja, a másolás tényének tisztázása nélkül nem lehet plágiummal vádolni a volt miniszterelnököt. Kiemelte: „semmiféle plágiumgyanút nem alapoz meg”, hogy Gyurcsány Ferenc volt sógora korábban ugyanilyen címen írt diplomamunkát.

A szakdolgozatával kapcsolatos hírek miatt a KDNP szerint Gyurcsánynak el kell hagynia a politika színterét. A kereszténydemokraták szombati közleményükben azt írták: most, hogy sajtóértesülések szerint kiderült, Gyurcsány Ferenc bizonyosan használta saját diplomamunkájához volt sógora szóról szóra megegyező című szakdolgozatát, és komolyan vetül rá az esetleges plágium gyanúja, újra aktuális a kérdés, hogy „meddig prédikál még vízről Gyurcsány Ferenc, miközben bort iszik”.

A DK elnökének a Jobbik szerint is végérvényesen távoznia kell a politikából, mert „újabb hazugságára derült fény”. Dúró Dóra szóvivő a párt majálisán azt mondta: működnie kellene Magyarországon az elszámoltatásnak, mert ez már önmagában elegendő lenne ahhoz, hogy Gyurcsány Ferenc ne lehessen parlamenti képviselő. – Úgy gondoljuk, hogy ha Schmitt Pálnak távoznia kellett a köztársasági elnöki székből, akkor az a minimum, hogy egy ilyen – végül is Gyurcsány Ferenc által sem tagadott – botrány után a teljes közéletből vissza kellene vonulnia – mondta a szóvivő.

 

Schiffer András, az LMP képviselője szerint Gyurcsány Ferenc már kiállította a maga bizonyítványát kormányzásával és a 2006-os őszi eseményekkel, a választók pedig ítéletet mondtak felette. Úgy véli, a volt miniszterelnökkel kapcsolatban túl sok meglepetés már nem érheti az embereket. Az ellenzéki képviselő szerint ugyanakkor ez a történet is jól mutatja a Magyarországon tapasztalható kettős mércét. – A kormány ugyanis úgy gondolja, hogy a Schmitt-ügy körüli szégyent azzal lehet eltüntetni, ha a másik oldalon is egy hasonló, hangos botrány alakul ki – fogalmazott.

Hozzászólások

  1. Lyenő 2012. április 30., hétfő 18:12
    Úgy hallottam, hogy a szocik és a DK finanszírozták a HVG-ben író manust - ezzel kinyitották a palackot. Most főhet a fejük, és még nincs vége a leleplezéseknek.
  2. Fantaszta 2012. április 30., hétfő 17:47
    László13 2012. április 30., hétfő 16:12 (...),,Emeletes badarságok"- ami most jön: ,,Az MDF-nek a korai Fidesz ellenfele volt, majd saját magát darálta le (Csurka...)"

    Nem-nem, Csurka azért lépett ki időben, mert valami bűzlött ott, aztán sorra követték a többiek...
  3. László13 2012. április 30., hétfő 17:41
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:39 (folyt.)

    Térjünk csak vissza témára:

    1. Fenntartod-e, hogy a Célpontban hazudtak a sógor dolgozatának tartalmáról? Ha igen, akkor mivel magyarázod, hogy az index.hu elhiszi?

    http://index.hu/belfold/2012/04/27/gyurcsany_a_sogora_szakdolgozataval_diplomazott/
    http://index.hu/belfold/2012/04/29/a_plagiumgyanut_erositi_a_gyurcsany-dolgozat_biralata/

    Te még az index.hu -tól is balra vagy?

    Nézd meg szerencsétlen, beteg vezéredet:

    http://mandiner.blog.hu/2012/04/30/gyurcsany_tavozott_a_kozeletbol

    2. Ha már nem tartod fenn, hogy a Célpont hazudott, akkor sokadszor kérlek: magyarázd meg, hogy hogyan lehet érvényes a Gy.F. dolgozatra írt bírálat a sógór dolgozata esetében, beleértve oldal hívatkozásokat, és egyéb egybeeséseket.

    Ne zagyválj tovább másról!
  4. László13 2012. április 30., hétfő 17:40
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:39

    Mindkét oldal teljesítménye értékelhetetlen!"

    Egyes! A fenti A,B,C kimeríti az összes logikai lehetőséget. (Tudtam, hogy ezt fogod válaszolni. Akik szavaznak, azok összehasonlítják a pártok teljesítményét és nekik ez nem okoz nehézséget.)

    "Szakmai szervezetek delegálják a képviselőket akik természetesen visszahívhatóak kell legyenek. Így szakemberek irányítanák az országot és nem pártkatonák, szavazógépek."

    Kik döntik el, hogy kik a jó szakértők, és kik döntik el, hogy jól irányítják-e az országot? Lesznek szuper szakértők, akik mindenkinél mindent jobban tudnak? Mi van az az ország egyik fele úgy gondolja, hogy jól csinálják, a másik fele pedig úgy gondolja, hogy rosszul csinálják?

    "... igen ekkora a különbség! Orbán sokkal előrébb gondolkozik mint politikai ellenfelei."

    OK.

    "Ezért is tudta sárba tiporni őket. Mint politikust nagyra tartom de a politikájának irányával nem értek egyet."

    Na pont Te tudod, hogy mi a politikájának az iránya :-DDD

    Te le akarod cserélni a demokráciát valami eszement baromságra és én ezen a szinten nem vagyok hajlandó veled erről a témáról itt vitatkozni. Agyömléseidet engedd el máshol, ahol releváns.
  5. László13 2012. április 30., hétfő 17:35
    Re: Gandhi_ 2012. április 30., hétfő 17:16

    Ez nem az a cikk, ami az adópolitikáról szól. Nézd csak meg címét. Akkor már miért nem azt dobtad be, hogy 47 ezerből nem lehet megélni? :DDD

    Ha kínos a cikk témája, vagy Téged nem érdekel, akkor nem kötelező ám hozzászólni.

    Gyenge terelési kísérlet volt :D
  6. László13 2012. április 30., hétfő 17:29
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:47

    ""Továbbá, ha annyi az összes ellenérvetek, hogy szerintetek a Hír TV hazudott, akkor köszönöm, veletek nem kell foglalkozni :DDD
    Az index.hu és a Die Welt pl. hisznek a Hír tévének "

    Ezt azért bizonyítékként nem értékelném!:D"

    Olvasd el ismét, hogy mit írtam. Tehát, van más ellenérved, minthogy a Célpont hazudott?

    "Egyébként nem állítottam, hogy nem plagizált, csak azt, hogy ez még messze nem bizonyított!"

    Pontosan ezért várom tőled a lopás verzióval szembeni alternatív magyarázatot, de csak nem tudja kiizzadni egyetlen Gy.F. rajongó sem. Ha nem plagizált és nem hazudott a Célpont, akkor léteznie kell legalább egy épeszű magyarázatnak arra, hogy hogyan lehet érvényes a Gy.F. dolgozatra írt bírálat a sógór dolgozata esetében, beleértve oldal hívatkozásokat, és egyéb egybeeséseket. Ha csak a lopás az egyetlen magyarázat, akkor abból kell kiindulni.

    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:53

    ""Ha a Célpont hazduott volna a cikkben megfogalmazott állításokkal kapcsolatban, akkor már rég kiderült volna. Konkrétan az állítások senki nem vonta kétségben Ezzel a gyerekes, bugyuta kifogással még senki nem jött elő csak Te :DDD, és ez nagyon jól jellemzi a motivációdat, hitelességedet, észjárásodat és színvonaladat. "
    Igen valóban! Jellemzi, hogy se vörös se narancs köd nincs körülöttem, így képes vagyok tárgyilagosan megítélni helyzeteket. Ja és mivel párttag sem vagyok így még a párthűség sem kötelez! :D"

    Ne beszélj mellé!

    Miért nem cáfolta senki a Célpont által feltárt tényeket? (Segítek: azért mert abban a pillanatban, ha mondjuk Gy.F. cáfolni próbálja előrántják a sógor dolgozatát.)

    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 17:00

    "Azért ott visszavontak egy doktorit, amit nem hiszem, hogy közvetett"

    Érdekes, ott nem HISZED, hogy jogtalan az itélet itt meg azt HISZED, hogy hazudik a Célpont :-) Kicsit szelektív a Te HITED :D

    És akkor most válaszoljál szépen a László13 2012. április 30., hétfő 17:13 alatti kérdésekre.
  7. Gandhi_ 2012. április 30., hétfő 17:16
    Szegény FIDESZ-esek nem képesek felfogni, hogy a Gyurcsány elleni harcot két éve megnyerték... Gyurcsánynak azóta köze sincs a magyar politikához! Az a pár százalék nevetséges...

    Nem kéne inkább a sárgacsekk/tranzakciós adóval, a telefonadóval vagy a biztosítási adóval foglalkozni? Vagy a többi újonnan bevezetett adóval?

    jójó tudom, ezekről az adókról is a Gyurcsány és a hitelfelvétel tehet... de várjunk csak! Nem azt mondta nyolc éven keresztül a FIDESZ, hogy az adókat csökkenteni kell, hogy fellendüljön a gazdaság, és a nagyobb termelésből a kisebb adó is nagyobb bevételt generáljon majd??

    akkor miért nem ezt teszik?

    Ja, hogy a fix 18%-os adóval kevésbé adóztatják a gazdagokat, nem úgy mint a szocik idején, és az így kieső bevételt ezzel e rengeteg kis-adóval akarják betömni, amit a hétköznapi emberek fizetnek meg?

    Meg mi az, hogy a tranzakciós adó csak 30 millió Forintig érvényes? A bankok, multik és a spekulánsok tranzakcióit miért is nem adóztatják meg?

    Nem onnan kéne pénzt elvenni, ahol van? Miért a kis embereket sarcolják két éve???
  8. Gandhi_ 2012. április 30., hétfő 17:10
    Szerintem Gyurcsány népszerűségét már csak az MNO tartja életben:D

    Sehol máshol (még baloldali lapokban sem) látok annyi cikket Gyurcsányról, mint itt!
    Komolyan, egy pár százalékos politikai hullát minek kell még életben tartani???
  9. 2012. április 30., hétfő 17:00
    RE:Guillaume 2012. április 30., hétfő 16:50
    "Schmitt ellen is csak közvetett bizonyítékok szólnak."

    Azért ott visszavontak egy doktorit, amit nem hiszem, hogy közvetett
    bizonyíték alapján tettek. Ráadásul ott nem eltűnt iratok alapján mondtak ítéletet. Schmitt egyébként a politika áldozata de megfizették érte,
    így élete végéig nem lesz gondja. 70 évesen meg már minek politizálni?
    Pihenjen és élvezze az életet.
  10. 2012. április 30., hétfő 16:53
    Re:László13 2012. április 30., hétfő 16:26
    "Ha a Célpont hazduott volna a cikkben megfogalmazott állításokkal kapcsolatban, akkor már rég kiderült volna. Konkrétan az állítások senki nem vonta kétségben Ezzel a gyerekes, bugyuta kifogással még senki nem jött elő csak Te :DDD, és ez nagyon jól jellemzi a motivációdat, hitelességedet, észjárásodat és színvonaladat. "
    Igen valóban! Jellemzi, hogy se vörös se narancs köd nincs körülöttem,
    így képes vagyok tárgyilagosan megítélni helyzeteket. Ja és mivel párttag sem vagyok így még a párthűség sem kötelez! :D
  11. Guillaume 2012. április 30., hétfő 16:50
    Schmitt ellen is csak közvetett bizonyítékok szólnak.
  12. 2012. április 30., hétfő 16:47
    RE:László13 2012. április 30., hétfő 16:36
    "Továbbá, ha annyi az összes ellenérvetek, hogy szerintetek a Hír TV hazudott, akkor köszönöm, veletek nem kell foglalkozni :DDD
    Az index.hu és a Die Welt pl. hisznek a Hír tévének "

    Ezt azért bizonyítékként nem értékelném!:D
    Egyébként nem állítottam, hogy nem plagizált, csak azt, hogy ez még messze nem bizonyított!
  13. orbán 2012. április 30., hétfő 16:43
    Ha Gyurcsányról is bebizonyosodik,hogy másolt,neki is ugyanúgy le kell lépni,mint SP-nek!Nem azért mert másolt ,hanem mert a bizonyítékok-ha lesznek-ellenére tagad.
  14. 2012. április 30., hétfő 16:39
    RE:László13 2012. április 30., hétfő 15:38

    "A két oldal átlagos kormányzási teljesítményét tekintve melyik állítás igaz:
    A. pont egyformák,
    B. a jobbközép jobb,
    C. a balliberális jobb?"

    Mindkét oldal teljesítménye értékelhetetlen!

    "Szakértőkből álló kormány és Szakértőkből álló Parlament politikusok nélkül!"

    És ki választaná meg azokat a szekértőket? Egyenesen a Jóistan, vagy Te (a diktátor :DDD)? Vagy jön a szakértők pártja, amelyik azt fogja magáról állítani, hogy ők nem politikusok? :DDDD Na haragudj, de ekkor a badarságot itt már régen írtak le kommentelők. "

    Szakmai szervezetek delegálják a képviselőket akik természetesen visszahívhatóak kell legyenek. Így szakemberek irányítanák az országot és nem pártkatonák, szavazógépek.
    "5. Ha pedig az Orbán szét tudta verni a baloldalt ellenzékből hatalom nélkül (!), akkor a baloldal miért nem tudta szétverni a Fideszt, amikor kormányon (!) voltak, azaz a teljes hatalmi gépezet birtokában? Ekkora minőségi különbség van a két oldal politikai teljesítménye között?"

    Ezen a téren igen ekkora a különbség! Orbán sokkal előrébb gondolkozik mint politikai ellenfelei. Ezért is tudta sárba tiporni őket. Mint
    politikust nagyra tartom de a politikájának irányával nem értek egyet.

    "Fantaszta 2012. április 30., hétfő 15:36
    ,,az ország súlyos anyagi helyzetében miért kell a Puskás Akadémiának 3,3 milliárdot osztani!" Te, bértollnok! Nem tévesztetted el a mondatvégi írásjelet? Amúgy azért, mert az ifjúságba kell fektetni..."

    Ezt ugye magad sem hiszed el?


  15. László13 2012. április 30., hétfő 16:36
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:18
    Re: orbán 2012. április 30., hétfő 16:25

    Továbbá, ha annyi az összes ellenérvetek, hogy szerintetek a Hír TV hazudott, akkor köszönöm, veletek nem kell foglalkozni :DDD

    Az index.hu és a Die Welt pl. hisznek a Hír tévének ...
  16. László13 2012. április 30., hétfő 16:28

    Re: orbán 2012. április 30., hétfő 16:25
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:18

    Bocsánat ketten vagytok (ha ketten vagytok) :D
  17. László13 2012. április 30., hétfő 16:26
    Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 16:18

    Most azt akarod mondani, hogy a Célpont munkatársai hazudtak azzal kapcsolatban, hogy a Gy.F. dolgozat bírálata teljesen alkalmazható a sógor dolgozatára? Vagy azt vártad, hogy a műsorban bemutatnak egy kb. 50 oldalas beszkennelt dolgozatot? A Schmitt ügyben elhitted, hogy igaz, amit a HVG bloggere, vagy az index állít.

    Ha a Célpont hazduott volna a cikkben megfogalmazott állításokkal kapcsolatban, akkor már rég kiderült volna. Konkrétan az állítások senki nem vonta kétségben Ezzel a gyerekes, bugyuta kifogással még senki nem jött elő csak Te :DDD, és ez nagyon jól jellemzi a motivációdat, hitelességedet, észjárásodat és színvonaladat.
  18. orbán 2012. április 30., hétfő 16:25
    Ja, és ha a Hír tv a bizonyíték akkor Gyurcsány helyében nem aggódnék!
  19. orbán 2012. április 30., hétfő 16:22
    Plágiumügyek!Jobboldal-baloldal:1-1.Most a baloldal fogja kideríteni valakiről a jobboldalon,hogy plagizált,utána fordítva.A lényeg az országot illetően meg teljesen elhalványul.Egyre szarabbul élünk és ilyenekkel töltjük az időnket.
  20. László13 2012. április 30., hétfő 16:19
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 15:43

    Na most akkor harmadszor (!) kérlek: magyarázd meg, hogy hogyan lehet érvényes a Gy.F. dolgozatra írt bírálat a sógór dolgozata esetében, beleértve oldal hívatkozásokat, és egyéb egybeeséseket.

    Amíg nem jön egy épkézláb magyarázat, addig fenn kell tartanunk lopós verziót. Eddig egész nap nem jött elő ilyen magyarázat.

    Ne akard másra terelni a figyelmet azzal, hogy másról zagyválsz, mert az a cikk, amihez hozzászóltál erről szól.
  21. 2012. április 30., hétfő 16:18
    László13 2012. április 30., hétfő 15:46
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 15:24

    Hogy témánál maradjunk, én meg az kérem tőled ismételten (!), hogy magyarázd meg, hogy hogyan lehet érvényes a Gy.F. dolgozatra írt bírálat a sógór dolgozata esetében, beleértve oldal hívatkozásokat, és egyéb egybeeséseket."

    Ezeket az egybeeséseket mikor, hol ki bizonyította? Egyenlőre csak 1 db bírálat látható mint bizonyíték! A többi egy kétes hírű műsor állítása!
    Nincsenek meg a szakdolgozatok akkor honnan lehet tudni az oldalak tartalmát? A bírálatokból is csak 1 van fent így nem látom, láthatom az
    esetleges egyezőségekre utaló jeleket.
  22. László13 2012. április 30., hétfő 16:14
    "Az MSZP elvesztette a politikai partnerét így hatalomra jutására jelenleg reálisan nincs esély."

    A következtetés jogos, az ok nem teljes.

    "Tovább rontotta helyzetét a belső csatározás és a két részre (DK) szakadás! Sok mindent lehet mondani Orbán Viktorra de, hogy buta lenne azt kevésbé!"

    OK.

    "Megszilárdította a hatalmát politikai ellenfeleinek "megsemmisítésével","

    Ld. fent.

    "a fontos pozíciókat saját emberei töltik be"

    Mégis kinek az embereit kellene odarakni?

    "Kiépítette magának tudatosan a hatalmat, amit sokáig birtokolhat még."

    Pontosan addig birtokolhatja a hatalmat, ameddig a szavazók engedik. Tudod, demokrácia ... ! Ha mindenki olyan éles szemmel átlát Orbán galádságain, mint Te, akkor nem leszel gondban. De, ha ugyanúgy nem mennek el szavazni, mint Te, hát akkó baj van ... :D Csak azt nem értem, hogy 2 év alatt hogy-hogy még nem sikerült felnyitnotok az emberek szemét. Merthogy tény, hogy a kormánykoalíció vezessen a ciklus közepén olyan még nem volt a rendszerváltás óta. Basszus!

    Mellesleg most éppen Brüsszel kényszeríti arra Orbánt, hogy a majdan általa kinevezendő MNB elnök kirobbanthatatlan legyen a székéből :-)

    "Nem lepne meg , ha a következő lépésben a Köztársaság elnöki pozíció megerősítése után a poszt potenciális várományosávvá válna."

    Politikai éleslátásod ismeretében, nem nagyon érdekel, hogy miket jósolgatsz.

    "Leváltására jelenleg politikai párt nem képes! Szerintem ilyen szinten nem aggódik Gyurcsány miatt. Inkább presztízs kérdés számára Gyurcsány megsemmisítése."

    Elagyaráztam, hogy miért érdeke a Fidesznek, hogy Gy.F. nyüzsögjön.
  23. László13 2012. április 30., hétfő 16:12
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 15:43

    "Az ellenfél lebecsülése egyenes út a verességhez!"

    1. Mivel becsültem le? Az, hogy a küszöb körül van TÉNY! Az, hogy esni fog a népszerűsége jóslás.
    2. Én nem fogok vereséget szenvedni, mert nem vagyok párt.

    "Nos én nem járok szavazni mert eddig még egyetlen párt sem érdemelte ki a szavazatomat!"

    1. Köszönöm, ezt akartam hallani. Ebben az esetben a Te véleményed kegyetlenül nem számít.
    2. Annak ellenére, hogy nem jársz szavazni, láthatóan kegyetlenül sok időt fordítasz arra, hogy Gy.F.-t mosogassaf és Orbánt szidjad és úgy mellesleg másokat győzködjél, vagy tereld a témát, ha éppen kínos a balliberális oldalnak. :DDD Valahol ez nem jön össze.

    "A KDNP-t beolvasztotta, ..." stb.

    Emeletes badarságok.
    1. A KDNP-t Giczi György verte szét, aki egy beépített spicli volt. Ha ezután a KDNP-t nem viszi be Orbán a parlamentbe, akkor ma nincs KDNP.
    2. A Kisgazdákat maga Torgyán vágta haza, aki bizonyos pszichikai megnyilvánulásaiban Gy.F. barátodra emlékeztetett.
    3. Az MDF-nek a korai Fidesz ellenfele volt, majd saját magát darálta le (Csurka, Dávid, akinek az MDF elterelése volt a feladata, majd Bokros, stb.)
    4. Hogy a túróban tudta Orbán szétverni a baloldalt? Nekik bőven elég volt a pufajkás ügy, D209, Öszöd, Bajnai, Zushlag, Nokiás doboz, Kulcsár, Hunvald, stb. stb.! Kellet ehhez Orbán?
    5. Ha pedig az Orbán szét tudta verni a baloldalt ellenzékből hatalom nélkül (!), akkor a baloldal miért nem tudta szétverni a Fideszt, amikor kormányon (!) voltak, azaz a teljes hatalmi gépezet birtokában? Ekkora minőségi különbség van a két oldal politikai teljesítménye között?
    6. Az SzDSz keményen megdolgozott azért, hogy eltűnjön a süllyesztőben. Szinte semmilyen politikai elvük mellett nem tartottak ki.
  24. satra 2012. április 30., hétfő 16:07
    Tullassay elvtárs állj ki a nyilvánosság elé gyf diplomáját vedd el ,ha nem teszed te sem vagy különb a hazug gyfnél,
  25. satra 2012. április 30., hétfő 16:00
    gyf diplomáját elvenni ,,kiderült a sógora diploma munkájával vizsgázott le,tisztázza magát .Közéletben nincs helye ennek a hazudozó kádári pribéknek.gyf feljelentést tesz ,rendőrség csak keresse egyben a feljelentő és a tolvaj személye ugyanaz,Hallgatta gyf kijelentését a dolgozattal kapcsolatban,,nem érdekelte az egész csak túl legyen rajta ezért lopta , kisztritkári állást kapott, kádári kommunista magas vezetők közé beépüljön ez volt a célja , tanári állással csóró szegényen élhet .Komunisták között találta meg a felfelé utata a vágyainak megvalósítása érdekében ,látta a pártban csak hazudozni kell ,besugni mint ahogyan diáktársait tanárát besugta ,alakított egy ellenzéki pártot ebbe akit tudott bevont majd akik csatlakoztak hozzá besugta őket,tanárát diáktársait az iskolából kirugtáták ,,igen ferkó utja ilyen aljas módon ívelt felfelé , az ellenzéki kerekasztalnál már ott settenkedett,idegesen a cserát markolászta, komcsik egyik besúgójaként , ha valaha még valaki látott aljas szemétdobra való alakot ,hát most lát ,környezetét mocskosul átvágta ,törtetett ,taposott az aljasa.
  26. László13 2012. április 30., hétfő 15:46
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 15:24

    Hogy témánál maradjunk, én meg az kérem tőled ismételten (!), hogy magyarázd meg, hogy hogyan lehet érvényes a Gy.F. dolgozatra írt bírálat a sógór dolgozata esetében, beleértve oldal hívatkozásokat, és egyéb egybeeséseket.

    Addig ne lépjünk már tovább más témákra, amíg ezzel nem foglalkozol érdemben, mert az a cikk, amihez hozzászóltál - és próbálod a figyelmet másra elterelni - erről szól.
  27. 2012. április 30., hétfő 15:43
    "László13 2012. április 30., hétfő 15:25
    Az egy butaság, hogy a Fidesznek érdeke lenne, hogy Gy.F. eltűnjön a politikából. A Fidesznek a legjobb az lenne, ha a DK a következő választáson hajszálnyival a küszöb alatt szerepelne. A Fidesznek az a jó, ha Gy.F. nyüzsög és szerepel, mert Gy.F. személye nagyon erős taszító erő nagyon sok ember számára.

    Az, hogy a Gy.F. dolgozatra rárepült a Hir tévé, arra utalhat, hogy azt gondolják, hogy Gy.F. ettől még nem fog eltűnni a politikából, de még lemondani sem fog. Erre a jelek szerint ígen jó esély van. Gy.F. valószínűleg belebetegedne, ha örökre csendben kéne maradnia. Így viszont a DK népszerűsége esik 1-2%-ot ..."
    Az ellenfél lebecsülése egyenes út a verességhez!
    Egyébként a véleményem erről:
    Nos én nem járok szavazni mert eddig még egyetlen párt sem érdemelte ki a szavazatomat! (nem biztos, hogy ez a követendő példa)
    Orbán Viktor már régóta sokat tett azért, hogy a jelenlegi
    (számára kedvező) helyzet kialakuljon. Tudatosan szétverte először a jobboldali pártokat. A KDNP-t beolvasztotta, megszűnt tényező lenni a Kisgazdapárt és az MDF. 2006 óta pedig a baloldal szétverésén dolgozott nagy sikerrel (kölcsönadta az SZDSZ számára Fodort aki azt belülről sikeresen szétverte). Így az SZDSZ is a jelenléktelen pártok szintjére süllyedt. Az MSZP csak úgy tudott hatalomra jutni, ha az SZDSZ mint koalíciós partner szóba jöhetett. Az MSZP elvesztette a politikai partnerét így hatalomra jutására jelenleg reálisan nincs esély. Tovább rontotta helyzetét a belső csatározás és a két részre (DK) szakadás! Sok mindent lehet mondani Orbán Viktorra de, hogy buta lenne azt kevésbé! Megszilárdította a hatalmát politikai ellenfeleinek "megsemmisítésével", a fontos pozíciókat saját emberei töltik be (bíróságok, ügyészség, stb). Kiépítette magának tudatosan a hatalmat, amit sokáig birtokolhat még.
    Nem lepne meg , ha a következő lépésben a Köztársaság elnöki pozíció megerősítése után a poszt potenciális várományosávvá válna.
    Leváltására jelenleg politikai párt nem képes!
    Szerintem ilyen szinten nem aggódik Gyurcsány miatt. Inkább presztízs
    kérdés számára Gyurcsány megsemmisítése.
  28. László13 2012. április 30., hétfő 15:38
    Re: Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 15:24

    "Még azt is elárulom, hogy nem is fogok mint ahogy a FIDESZRE sem."

    Azt is elárulod, hogy kire fogsz szavazni, vagy hogy fogsz-e egyáltalán szavazni?

    "Tisztában vagyok azzal, hogy sok hibát követett el a kormányzása idején mint ahogy a most hatalmon lévők is teszik!"

    A két oldal átlagos kormányzási teljesítményét tekintve melyik állítás igaz:
    A. pont egyformák,
    B. a jobbközép jobb,
    C. a balliberális jobb?

    "Ne gyere az emút8év dumával, ha kérhetlek."

    Nem állt szándékomban :D

    "Helyette azt meséld el, hogy az ország súlyos anyagi helyzetében miért kell a Puskás Akadémiának 3,3 milliárdot osztani! Ez sokkal fontosabb mint Gyurcsány szakdolgozata. Arra is adj választ, hogy miért kapták az állami földek 77%-t Fidesz érdekeltségű cégek, emberek."

    Az első kérdésről nincs információm, nem tudom mik a célok stb.. A föld ügyeket én is kritizáltam, de mi köze ennek ahhoz a témához, amiről az cikk szól, amihez hozzászólsz?

    "Majd , ha ezekre megnyugtató magyarázatot tudsz adni akkor lehet beszélni plágiumról és egyebekről. Addig felesleges!"

    Na nehogy már :-)) Addig mindenki lophat, csalhat hazudhat szabadon? Akkor teljesen hibás volt Schmitt Pál lemondatása? :DDD Ezen az elven, akkor semmilyen újság semmilyen más témával ne foglalkozzon, sőt senki ne is kommenteljen más témában, mint amit a nagy Lajos Varga megszab. De kérem, hol lenne akkor szólásszabadság. Vagy uraságod diktatúrára ácsingózik?

    "Szakértőkből álló kormány és Szakértőkből álló Parlament politikusok nélkül!"

    És ki választaná meg azokat a szekértőket? Egyenesen a Jóistan, vagy Te (a diktátor :DDD)? Vagy jön a szakértők pártja, amelyik azt fogja magáról állítani, hogy ők nem politikusok? :DDDD Na haragudj, de ekkor a badarságot itt már régen írtak le kommentelők.
  29. Fantaszta 2012. április 30., hétfő 15:36
    ,,az ország súlyos anyagi helyzetében miért kell a Puskás Akadémiának 3,3 milliárdot osztani!" Te, bértollnok! Nem tévesztetted el a mondatvégi írásjelet? Amúgy azért, mert az ifjúságba kell fektetni...
  30. 2012. április 30., hétfő 15:27
    "Guillaume 2012. április 30., hétfő 14:58
    @Lajos Varga 2012. április 30., hétfő 14:35
    "Vádolni valakit formális logika szerint nem lehet! "
    Civilként nem vádolhatom, de a formális logika alapján gyanakszom."

    Ezzel egyetértek! Gyanakodni azt lehet.

Új hozzászólás írása

Hozzászólás elküldéséhez előbb be kell jelentkeznie!

Hirdetés
Hirdetés

Szavazás

Ki lesz az ellenzék jelöltje?

Ön szerint ki lesz az ellenzék közös miniszterelnök-jelöltje 2014-ben?








Időpont
2013
05
20
Megye
Város
Mozi
KERESÉS