A bemutatón elmondták: a Best of Budapest brand célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a gasztronómia- és szállodaipar minőségi szereplőire, és egyben olyan megbízható iránytű legyen, amely segíti a vendégek tájékozódását. A most megjelenő kiadvány mellett online oldal, a www.bestofbudapest.com, a csatlakozott éttermekben használható kedvezménykártya, rendszeres kiadott hírlevél, online asztal- és szobafoglalás, és a Best of Budapest díjak rendszere segíti a vendéglátás professzionális szakembereit és a vendégeket.

Fotó: MTI

A Best of Budapest online éttermi asztal- és szállodai szobafoglalási rendszert 1998-ban hozták létre, amely hamarosan kedvelt lett mind a vendéglátósok, mind a vendégek körében. Ez év tavaszán jelenik majd meg az okostelefonokra rendszeresített alkalmazás, a márka a Budapesten kívüli gasztronómia fejlődését követve kiterjeszti tevékenységét egész Magyarországra, Best of Budapest and Hungary néven – hangzott el.

A legjobbak az okosokon

Az Android és Apple rendszerekre egyaránt létrehozott alkalmazás használói tavasztól megkereshetik a Best of… hozzájuk legközelebb eső ajánlatait, bárhol is legyenek az országban. Az alkalmazás a gasztronómia és vendéglátás mellett tartalmazza a különböző szolgáltatások legnívósabb ajánlatait is.

Az országos áttekintés szándékát a kastély- és wellness szállodákkal, valamit az ország borvidékeivel foglalkozó melléklet érzékelteti, amely a jövőben a fővároson kívüli vendéglátóhelyekkel bővülve a Best of Budapest and Hungary kiadványok szerves része lesz. A vendéglátóhelyekről a vendégek hagyományos internetes szavazása már megkezdődött, az idei díjátadó gálára, amely a magyar gasztronómia hagyományosan legnagyobb szabású rendezvénye, március 24-én kerül sor, a Hotel Intercontinental termeiben. A kiadvány vezető szerkesztője Kerényi Péter.