• 10 °C, változóan felhős

Ilyen még nem volt: meghódította Európát a magyar óriás

LM, 2011. december 9., péntek 19:34, frissítve: péntek 19:34
A Mol sütőolajgyűjtő kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját ökológia és környezet kategóriában – közölte az olajtársaság pénteken az MTI-vel.

A kontinens legrangosabb marketingkommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az ökológia és környezet kategóriában – áll a közleményben.

„Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit” – idézi a közlemény Pánczél Andreát, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória győztes díját.

A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon.

A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén ötödször rendezték meg.

Forrás: MTI
hirdetés
Legolvasottabb
Legfrissebb
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
hirdetés