A kontinens legrangosabb marketingkommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az ökológia és környezet kategóriában – áll a közleményben.

„Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit” – idézi a közlemény Pánczél Andreát, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória győztes díját.

A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon.

A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén ötödször rendezték meg.