Jelentősen csökkent a a német mogul bevétele

TT, 2012. augusztus 1., szerda 11:15, frissítve: szerda 11:44
A BMW nettó nyeresége a második negyedévben éves összevetésben 28 százalékkal, 1,28 milliárd euróra csökkent – közölte szerdán a müncheni központú autógyár.

Az árbevétel 7,3 százalékkal, 19,2 milliárd euróra emelkedett, ezzel rekordot ért el. A konszern összesen 475 ezer gépkocsit értékesített a BMW, a Mini és a Rolls–Royce márkákból, 5,4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A negyedéves eredmény csökkenése a fejlesztési és a bér- és bérjellegű költségek emelkedésének tudható be, és szerepet játszott az is, hogy a múlt év második negyedében egy egyszeri tétel számottevően javította a pénzügyi eredményt.

A BMW optimista

Az év egészét tekintve a társaság bizakodó, a mérlegbeszámoló szerint a tavalyinál nagyobb nyereségre számít, noha az európai gazdasági válság jelentős bizonytalansági tényező, és nagyon erős a konkurencia árversenye is. Bizakodással töltheti el a münchenieket, hogy az árbevétel-arányos eredmény 11,6 százalék volt a második negyedévben, ami az iparágban nagyon jó érték.

Korábban 11,6 százalékos árbevétel-arányos eredményt jelentett az Audi is, a Daimleré viszont csak 8,6 százalék volt.

Forrás: MTI
hirdetés
hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legfrissebb
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
hirdetés