A cég tízéves fennállásának alkalmából rendezett tájékoztatón a cégvezető hozzátette: a vállalkozás tavaly 320-330 millió forint árbevételt ért el, ami stagnálás a megelőző évhez képest. Megjegyezte, hogy 2011-ben a gazdasági válság miatt jelentősen visszaestek a céges beszerzések.

Az Agárdi Pálinkafőzde évente 120-150 ezer palack pálinkát értékesít, ami mintegy 20 ezer hektoliter-fokot, vagyis 40 ezer liter 50 fokos pálinka előállítását jelenti. E mennyiség túlnyomó többségét belföldön értékesítik.

A kivitel árbevétel-arányosan mindössze 1-2 százalék, amit a jövőben növelni szeretne a cég. A kül- és belföldi eladások növelése érdekében a társaság folyamatosan szélesíti a termékkínálatot, az idén 10 új terméket tervez piacra dobni.

Az ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint az Agárdi Pálinkafőzde az utóbbi tíz évben mintegy 300-400 millió forintot invesztált a termelésbe. Megjegyezte: a piaci sikerek egy része azon múlik, hogy a pálinka közösségi marketingjéhez lesz-e megfelelő forrás. Ennek jelei már mutatkoznak, ugyanis legutóbb a Düsseldorfban megrendezett ProVine kiállításon az Agrármarketing Centrum (AMC) önálló pálinka standdal képviselte magát – mondta Szabó László.