Most az Opel központi üzemében, Rüsselsheimben, a brit Ellesmere Portban és a lengyelországi Gliwicében állítanak elő Astrákat két műszakban. Ezenkívül a bochumi üzemben gyártják az előző modell, az Astra Classic verzióit. Az Opel veszteségei miatt egyre türelmetlenebb anyavállalat, a General Motors korábban már jelezte, hogy 2015-től csak két üzemben kíván Astrákat gyártani, éspedig az eddigi kettő helyett három műszakban. A lengyelországi gyár sorsa már eldöntött, a brit üzem dolgozói pedig szavazatukkal most tették fel a i-re a pontot, amikor elfogadták a GM ajánlatát.

A Unite szakszervezet főtitkára üdvözölte a döntést, és leszögezte: 2020-ig és utána is elvileg biztosított a brit gyár jövője. A műszakok számának növelése további 700 új munkahelyet teremt, de több száz munkahely létesülhet a beszállítóknál is.