A szlovákiai reklámszolgáltatók közül 2011-ben az előző évihez képest legnagyobb arányban (18,2 százalékkal) az egyébként is piacvezetőnek számító televíziók reklámbevétele nőtt, meghaladta az 549 millió eurót. A piac egyes szegmenseit tekintve a televíziós csatornákon kívül csak az egyébként legkisebb piaci részesedéssel rendelkező moziknak sikerült növelniük a bevételt. A mozik reklámbevételei már negyedik éve növekednek, 2011-ben 3,1 százalékkal emelkedett a reklámbevételük egy év alatt, elérve a csaknem 3,2 millió eurót.

A legnagyobb mértékű reklámbevétel-visszaesést (–11,6 százalék) a napilapok könyvelték el, 2011-ben 77,4 millió euróért vásároltak náluk hirdetést a megrendelőik. Jelentős volt a rádiók reklámbevételeinek visszaesése is (–9,7 százalék), amely ennek következtében 2011-ben 76,8 millió euró lett. Öt százalék körüli reklámbevétel-kiesést könyveltek el a heti- és havilapok – 96 millió euróra csökkent éves reklámbevétellel –, valamint a szabadtéri hirdetőfelületek üzemeltetői is, amelyeknek reklámbevételei 2011-ben 76,9 millióra estek vissza.

A Szlovákiában működő cégek által reklámcélra költött összeg több mint egyötödét 10 nagy megrendelő fizette ki. Ezek a vállalatok az általuk költött összeg 81 százalékát televíziós reklám vásárlására fordították.

2011-ben a legmagasabb reklámkiadásai (40,5 millió euró) a Slovak Telekomnak (jelenleg: Telekom) voltak, a második helyen az Orange (37,9 millió euró) végzett, a harmadik legmagasabb reklámbüdzsét pedig a Henkel (21,2 millió euró) költötte el.

A TNS Slovakia a felmérését a reklámszolgáltatók hivatalos árlistája alapján, árkedvezmények és barterek figyelmen kívül hagyása mellett készítette.