Milánó egyik legelegánsabb helyszínén, a II. Viktor Emánuel olasz királyról elnevezett bevásárlócsarnokban forgatják a legújabb Trussardi férfiparfüm reklámfilmjét. Az ismert olasz divatcég a német filmest kérte fel a rendezésre, Wim Wenders pedig reklámarcként a divatházat alapító és 1999-ben autóbalesetben elhunyt Nicola Trussardi legfiatalabb fiát, a huszonnyolc éves Tomasót választotta.

A számos díjjal elismert Wenders, aki többek között a velencei Arany Oroszlán (A dolgok állása, 1982) és a berlini Ezüst Medve (Millió dolláros hotel, 2000) nyertese, nem először vállalkozott termékreklámra. Tíz évvel ezelőtt a Barilla tésztagyár fennállásának százhuszonötödik évfordulójára rendezett reklámfilmet rendezte, a forgatókönyvet Alessandro Baricco olasz író írta.

A közös munka eredménye: