A konferenciát Schmidt Mária, a Terror Háza Múzeum főigazgatója, a Médiaunió Alapítvány kuratóriumának elnöke nyitja meg, aki a válságos időkben való értékteremtés lehetőségeiről tart előadást. A pénz akarata és mozgástere című előadásában Sarkadi-Szabó Kornél, a Hungária Értékpapír Zrt. stratégiai igazgatója azt mutatja be, hogy a makrogazdasági környezet hogyan befolyásolja a médiát.

A médiagazdasági folyamatokról beszél Bayer József, az Axel Springer Budapest ügyvezető igazgatója, míg Dirk Gerkens, az RTL Klub ügyvezető igazgatója a többi közt arról számol be, hogy mennyire követi a hazai televíziós piac a nemzetközi trendeket.

A márka erejéről beszél Mihók Attila, a Ringier Kiadó ügyvezető igazgatója. Szabó György, a Sanoma Budapest vezérigazgatója Átalakulunk?! címmel tart előadást, míg Káel Csaba, a Művészetek Palotája vezérigazgatója Eladom a kultúrát címmel szólal fel.

A magyarországi médiahelyzet nemzetközi megítéléséről beszélget Braun Róbert (B and P), Giró-Szász András kormányszóvivő, Gordon Fairclough (Wall Street Journal), Kester Eddy (Financial Times), Kovács Zoltán kormányzati kommunikációért felelős államtitkár, Mráz Ágoston (Nézőpont Intézet), valamint Nick Thorpe (BBC).

A média és a bizalom címmel tart előadást Závecz Tibor, az Ipsos véleménykutatási igazgatója, Hammer Ferenc, az ELTE Média és kommunikációs tanszékének munkatársa pedig arról számol be, milyen versenyt jelent a közszolgálati média számára a digitális környezet.

A konferenciának első ízben lesz vendége egy ország. A meghívott finn előadók között lesz Mikael Pentikäinen, a Helsingin Sanomat főszerkesztője, Riitta Pihlajamäki, az YLE televízió csatornáinak igazgatója, Matti Kallikoski, a legnagyobb finn regionális lap, az Ilkka főszerkesztője, Juha Tynkkynen független tévéproducer és Markus Leikola digitálismédia-tanácsadó.