Médiaértési központ a fiatalság jövőjéért

MD, 2012. június 15., péntek 14:15
A hírközlési és a médiapiac legnagyobb szereplői fognak össze a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kezdeményezésére egy interaktív médiaértési oktatóközpont kialakítása érdekében – jelentette be a hatóság elnöke a részt vevő cégek képviselőinek jelenlétében pénteken.

Szalai Annamária a sajtótájékoztatón elmondta: a felnövekvő nemzedékek tagjai már egy digitális univerzumba születnek, sikerük egyik kulcskérdése, hogy miként tudnak eligazodni e világ bonyolult útvesztőiben.

Ahhoz, hogy tudatosan és okosan tudják kiaknázni az infokommunikációs technológiákban rejlő lehetőségeket, meg kell érteniük és meg kell ismerniük a média és a hírközlés sajátos működését. Ehhez nyújt segítséget az összefogással megvalósuló médiaértés-oktató központ – mondta a hatóság elnöke.

A központ célja, hogy a 9-16 éves fiatalok játszva sajátíthassák el a médiakultúra alapjait. Az interaktív feladatok során az ide érkezők elkészíthetik saját tévéhíradójukat, reklámot forgathatnak, rögzíthetnek rádióműsort és megszerkeszthetik saját újságuk címlapját; élményszerűen ismerkedhetnek meg a média és a hírközlés műhelytitkaival.

Az oktatóközpontnak egyelőre nincs neve, ezért az NMHH és partnerei pénteken egy névpályázatot is elindítottak, amelyre szeptember 20-ig várják az ötleteket.

Forrás: MTI
hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legfrissebb
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
hirdetés

Hozzászólások - db

A hozzászólások mutatása