A vásárlók nagy része nem hisz a szlogeneknek

TT, 2012. május 21., hétfő 19:15
A németeknek csak mintegy negyede hisz a márkaígéreteknek: 23 százalékuk gondolja, hogy a márkák által ígért fogyasztói előnyök valóban teljesülnek, többségük puszta hirdetési fogásként értékeli ezeket – derül ki egy német közvélemény-kutatásból.

A megkérdezetteknek csak 32 százaléka látja úgy, hogy a márkaígéretek segítenek a vásárlási döntésekben, a többség szerint ezekkel csupán a magasabb ár elérését célozzák meg a cégek.

Azt a szlogent, hogy „Az ügyfél a király” a megkérdezettek 57 százaléka üres szólamnak tartja, és közel ilyen arányban úgy vélekednek, hogy ezt az „irányelvet” a kereskedelem egyre kevésbé tartja be. A fiatalabb 14–20 éves korosztályból azonban többen – 65 százalék – érzékelik úgy, hogy vásárlóként, ügyfélként fontosak a kereskedelem számára. A megkérdezettek 38 százaléka az interneten keresztül történő vásárlást olyan alternatívának tekinti, amelynél tényleg „királynak” érzi magát.

Forrás: MTI
hirdetés
hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legfrissebb
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. 13
  14. 14
  15. 15
  16. 16
  17. 17
  18. 18
  19. 19
  20. 20
  21. 21
  22. 22
  23. 23
  24. 24
  25. 25
  26. 26
  27. 27
  28. 28
  29. 29
  30. 30
  31. 31
  32. 32
  33. 33
  34. 34
  35. 35
  36. 36
  37. 37
  38. 38
  39. 39
  40. 40
  41. 41
  42. 42
  43. 43
  44. 44
  45. 45
  46. 46
  47. 47
  48. 48
  49. 49
  50. 50
  1. 07:28
  2. 07:01
  3. 06:29
  4. 00:20
  5. 22:50
  6. 22:37
  7. 22:36
  8. 22:32
  9. 22:30
  10. 22:29
  11. 22:29
  12. 22:15
  13. 22:13
  14. 21:59
  15. 21:45
  16. 21:39
  17. 21:37
  18. 21:27
  19. 21:21
  20. 21:16
  21. 21:05
  22. 20:46
  23. 20:34
  24. 20:33
  25. 20:22
  26. 20:17
  27. 20:06
  28. 20:04
  29. 20:00
  30. 19:54
  31. 19:50
  32. 19:48
  33. 19:46
  34. 19:44
  35. 19:34
  36. 19:25
  37. 19:23
  38. 19:20
  39. 19:20
  40. 19:20
  41. 19:17
  42. 19:16
  43. 19:15
  44. 19:15
  45. 19:12
  46. 19:10
  47. 19:03
  48. 18:46
  49. 18:40
  50. 18:35
hirdetés

Hozzászólások - db

A hozzászólások mutatása