A jótékonysági aukció több mint 41 ezer érdeklődőt vonzott a három hét alatt. Az aktív licitálóknak – összesen 374 ajánlat érkezett – köszönhetően a Vaterán folyó árverés már félidejében megdöntötte a portálon zajló jótékonysági aukciók rekordját: a korábbi csúcstartó a 2010 nyarán megrendezett Jéggel a víz ellen elnevezésű árveréssorozat volt. Akkor jégkorong-relikviákból több mint 2,5 millió forint folyt be az árvízi mentésben részt vevő szendrődi tűzoltók javára.

„A gépjármű nemcsak különleges felszereltsége és műszaki paraméterei miatt vonzó, de a licit nyertese azt is elmondhatja magáról, hogy övé lett az első értékesítésre szánt magyar Mercedes-Benz” – fogalmaztak a szervezők. „Különösképp fontosnak tartjuk azonban, hogy a licitálók fogékonyak voltak az árverés jótékony voltára. A teljes összeggel ugyanis egy olyan alapítványt támogatunk, amelynek célja a gyermekek életkörülményeinek javítása” – fogalmazott Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária ügyvezető igazgatója.

A szombat este véget ért licit győztese a Jász-Plasztik Autócentrum, a Mercedes-Benz egyik márkakereskedése lett. A kereskedés hamarosan átveheti a kecskeméti gyártósorról elsőként legurult, piros színű ügyfélautót.

Az online piactér 2008 óta szervez rendszeresen kiemelt karitatív aukciókat. Eddig már több mint 50 jótékonysági licit futott a portálon.