["11977","13080","15639","48245"]
["user","prior_cikk","cikk_cimke","cimke_top","kategoria_top","trending_top"]
80
[{"id":"1161062","cim":"\u00c9telek, amelyek az ember hal\u00e1los ellens\u00e9gei","csatornaid":"2066","datum_tol":"2013-05-20 06:00","url_name":"\/eletmod_egeszseg\/etelek-amelyek-az-ember-halalos-ellensegei-1161062","kulcsszavak":["6973","15088","19080","19797","24096","27730","30522","53172","54580","70212","70213"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 20. , h\u00e9tf\u0151 06:00","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/10\/92\/81\/cikk_1109281\/pizza_2_oszlopos_lead.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161309","cim":"A Microsofthoz fordult a YouTube miatt a Google","csatornaid":"2127","datum_tol":"2013-05-19 06:04","url_name":"\/wikitech\/a-microsofthoz-fordult-a-youtube-miatt-a-google-1161309","kulcsszavak":["11864","16646","34861","46207","67431"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 06:04","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/13\/9\/cikk_1161309\/gsmarena_001-17_2_oszlopos_lead.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161313","cim":"Nem tesz j\u00f3t az eg\u00e9szs\u00e9gnek a nyugd\u00edjaz\u00e1s","csatornaid":"2066","datum_tol":"2013-05-19 15:05","url_name":"\/eletmod_egeszseg\/nem-tesz-jot-az-egeszsegnek-a-nyugdijazas-1161313","kulcsszavak":["620","1912","14566","37942","46342"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 15:05","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/14\/28\/86\/cikk_1142886\/nyugdijas.png","type":"trending_top"},{"id":"1161333","cim":"P\u00fcnk\u00f6sd: \u00e9g\u0151 bogly\u00e1kat hajig\u00e1ltak a h\u00edvek k\u00f6z\u00e9","csatornaid":"1542","datum_tol":"2013-05-19 07:30","url_name":"\/belfold\/punkosd-ego-boglyakat-hajigaltak-a-hivek-koze-1161333","kulcsszavak":["36246","39570","43149","67521","70342","70343","70347","70348","70349"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 07:30","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/13\/33\/cikk_1161333\/punkosd.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161481","cim":"Kiszolg\u00e1ltatott l\u00e1nyokra vad\u00e1sznak az id\u0151s\u00f6d\u0151 f\u00e9rfiak","csatornaid":"2106","datum_tol":"2013-05-19 12:54","url_name":"\/nok\/kiszolgaltatott-lanyokra-vadasznak-az-idosodo-ferfiak-1161481","kulcsszavak":["62","626","909","1371","6887"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 12:54","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/14\/81\/cikk_1161481\/sziria.png","type":"trending_top"},{"id":"1161497","cim":"Jolie-\u00fcgy: \u00fczlet a mesters\u00e9gesen gerjesztett f\u00e9lelem?","csatornaid":"1585","datum_tol":"2013-05-19 18:30","url_name":"\/tudomany\/jolie-ugy-uzlet-a-mestersegesen-gerjesztett-felelem-1161497","kulcsszavak":["1257","7031","7158","11869","22462","60050","70164"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 18:30","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/14\/97\/cikk_1161497\/joliepng.png","type":"trending_top"},{"id":"1161514","cim":"Pislog\u00e1ssal vallott gyilkos\u00e1ra a fejbel\u0151tt f\u00e9rfi","csatornaid":"1586","datum_tol":"2013-05-19 06:57","url_name":"\/szinesvilag\/pislogassal-vallott-gyilkosara-a-fejbelott-ferfi-1161514","kulcsszavak":["890","997","9337","14041","14370"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 06:57","ajanlo_kep":"data\/\/pisztolypng.png","type":"trending_top"},{"id":"1161548","cim":"Vad\u00e1szjelenetek Als\u00f3-Magyarorsz\u00e1gon","csatornaid":"1629","datum_tol":"2013-05-20 08:00","url_name":"\/jegyzet\/vadaszjelenetek-also-magyarorszagon-1161548","kulcsszavak":["468","829","1278","13080","24467","29965","30221","63952"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 20. , h\u00e9tf\u0151 08:00","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/3\/26\/49\/cikk_1032649\/cigaretta_2_oszlopos_lead.jpg","type":"cikk_cimke"},{"id":"1161609","cim":"Tilos lesz a kancs\u00f3ban felszolg\u00e1lt olivaolaj","csatornaid":"2070","datum_tol":"2013-05-19 06:31","url_name":"\/etelesital\/tilos-lesz-a-kancsoban-felszolgalt-olivaolaj-1161609","kulcsszavak":["17648","31711","33255","43543"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 06:31","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/16\/9\/cikk_1161609\/oliva_310.png","type":"trending_top"},{"id":"1161618","cim":"\u201e\u00d6k\u00f6lbe szorult arccal\u201d nem fog siker\u00fclni","csatornaid":"1873","datum_tol":"2013-05-19 10:00","url_name":"\/fejloves\/okolbe-szorult-arccal-nem-fog-sikerulni-1161618","kulcsszavak":["1912","8773","11944","22910","23004"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 10:00","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/16\/18\/cikk_1161618\/alone.png","type":"trending_top"},{"id":"1161653","cim":"Gir\u00f3-Sz\u00e1sz: Politikat\u00f6rt\u00e9neti pillanatot \u00edrunk","csatornaid":"1542","datum_tol":"2013-05-18 21:00","url_name":"\/belfold\/giro-szasz-politikatorteneti-pillanatot-irunk-1161653","kulcsszavak":["941","2135","7255","10057","69187"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 18. , szombat 21:00","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/3\/38\/14\/cikk_1033814\/giro310.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161756","cim":"\"Sosem voltunk m\u00e9g ilyen k\u00f6zel az uni\u00f3 elhagy\u00e1s\u00e1hoz\"","csatornaid":"1617","datum_tol":"2013-05-18 17:46","url_name":"\/lapszemle\/sosem-voltunk-meg-ilyen-kozel-az-unio-elhagyasahoz-1161756","kulcsszavak":["499","502","7411","8403","40769","46284"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 18. , szombat 17:46","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/12\/99\/87\/cikk_1129987\/brit_eu_310.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161779","cim":"F\u0151het a feje a Gyurcs\u00e1ny\u2013Bajnai\u2013Mesterh\u00e1zy h\u00e1rmasnak","csatornaid":"1542","datum_tol":"2013-05-19 05:30","url_name":"\/belfold\/fohet-a-feje-a-gyurcsanybajnaimesterhazy-harmasnak-1161779","kulcsszavak":["484","897","2135","18385","34273","48190","51142","55360","62155","68342","69187","70172"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 05:30","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/11\/15\/21\/cikk_1111521\/baloldal.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161799","cim":"Hogyan halt meg a magyar n\u0151 Olaszorsz\u00e1gban?","csatornaid":"1543","datum_tol":"2013-05-19 01:22","url_name":"\/kulfold\/hogyan-halt-meg-a-magyar-no-olaszorszagban-1161799","kulcsszavak":["332","865","997","1212","1390"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 01:22","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/5\/69\/62\/cikk_1056962\/nagyito.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161803","cim":"10. lett ByeAlex","csatornaid":"1634","datum_tol":"2013-05-19 00:24","url_name":"\/grund\/10-lett-byealex-1161803","kulcsszavak":["1110","16316","20629","66122"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 00:24","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/3\/cikk_1161803\/DontU_-_ByeAlex_2_oszlopos_lead.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161804","cim":"S\u00edrva j\u00f6tt le a p\u00e1ly\u00e1r\u00f3l David Beckham","csatornaid":"1339","datum_tol":"2013-05-19 00:06","url_name":"\/sport\/sirva-jott-le-a-palyarol-david-beckham-1161804","kulcsszavak":["118","391","428","429","8002"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 00:06","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/13\/53\/94\/cikk_1135394\/Beckham_PSG_2_oszlopos_lead.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161806","cim":"Egy f\u00e9nyk\u00e9ppel akart\u00e1k lej\u00e1ratni Orb\u00e1n Viktort?","csatornaid":"1865","datum_tol":"2013-05-19 19:18","url_name":"\/ahirtvhirei\/egy-fenykeppel-akartak-lejaratni-orban-viktort-1161806","kulcsszavak":["10096","28296","29617","69187"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 19:18","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/6\/cikk_1161806\/magyarrobi-orban.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161809","cim":"Eurov\u00edzi\u00f3s Dalfesztiv\u00e1l: d\u00e1n gy\u0151zelem, ByeAlex a tizedik","csatornaid":"2099","datum_tol":"2013-05-19 07:46","url_name":"\/hirtvszines\/eurovizios-dalfesztival-dan-gyozelem-byealex-a-tizedik-1161809","kulcsszavak":["61988","66122"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 07:46","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/9\/cikk_1161809\/byealex620.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161823","cim":"Rothadtfa koal\u00edci\u00f3nak nevezte megbuktat\u00f3it Feldm\u00e1jer","csatornaid":"1865","datum_tol":"2013-05-19 09:10","url_name":"\/ahirtvhirei\/rothadtfa-koalicionak-nevezte-megbuktatoit-feldmajer-1161823","kulcsszavak":["22189","29617","48799","56855"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 09:10","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/15\/89\/59\/cikk_1158959\/Feldmajer_Peter.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161832","cim":"M\u00e1r megint Magyarorsz\u00e1g a rossz p\u00e9lda","csatornaid":"1543","datum_tol":"2013-05-19 15:30","url_name":"\/kulfold\/mar-megint-magyarorszag-a-rossz-pelda-1161832","kulcsszavak":["332","368","1225","1571","48958","70421"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 15:30","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/32\/cikk_1161832\/Emma_Bonino_2_oszlopos_lead.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161838","cim":"Izraelre ir\u00e1ny\u00edtotta rak\u00e9tarendszer\u00e9t Sz\u00edria?","csatornaid":"1543","datum_tol":"2013-05-19 11:47","url_name":"\/kulfold\/izraelre-iranyitotta-raketarendszeret-sziria-1161838","kulcsszavak":["62","492","872","7492","9133","10729"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 11:47","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/14\/53\/43\/cikk_1145343\/korea_raketa.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161846","cim":"B\u00e1tor fordulatot szorgalmaz Ferenc p\u00e1pa","csatornaid":"1543","datum_tol":"2013-05-19 12:30","url_name":"\/kulfold\/bator-fordulatot-szorgalmaz-ferenc-papa-1161846","kulcsszavak":["2283","7763","12724","66578","67521"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 12:30","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/46\/cikk_1161846\/popelead.png","type":"trending_top"},{"id":"1161868","cim":"Fot\u00f3val akart\u00e1k lej\u00e1ratni Orb\u00e1nt?","csatornaid":"1542","datum_tol":"2013-05-19 14:50","url_name":"\/belfold\/fotoval-akartak-lejaratni-orbant-1161868","kulcsszavak":["2252","28296","48190","68804"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 14:50","ajanlo_kep":"data\/Reni\/orban.jpg","type":"trending_top"},{"id":"1161878","cim":"T\u00f6bb\u00e9 nem kaphatnak nyugd\u00edjp\u00f3tl\u00e9kot a III\/III-as \u00fcgyn\u00f6k\u00f6k","csatornaid":"1542","datum_tol":"2013-05-19 16:17","url_name":"\/belfold\/tobbe-nem-kaphatnak-nyugdijpotlekot-a-iiiiii-as-ugynokok-1161878","kulcsszavak":["7644","12360","16939","23217","46293","56513"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 16:17","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/78\/cikk_1161878\/akta.png","type":"trending_top"},{"id":"1161880","cim":"H\u0151m\u00e9rs\u00e9kleti hull\u00e1mv\u00f6lgy v\u00e1r r\u00e1nk j\u00f6v\u0151 h\u00e9ten","csatornaid":"1824","datum_tol":"2013-05-19 17:40","url_name":"\/belfold_archiv\/homersekleti-hullamvolgy-var-rank-jovo-heten-1161880","kulcsszavak":["229","1039","7143","40083","42868"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 17:40","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/16\/18\/80\/cikk_1161880\/virag.png","type":"trending_top"},{"id":"1161913","cim":"Nem \u00faszta meg a f\u0151v\u00e1ros a vihart","csatornaid":"1824","datum_tol":"2013-05-19 22:17","url_name":"\/belfold_archiv\/nem-uszta-meg-a-fovaros-a-vihart-1161913","kulcsszavak":["229","875","2093","7865","40083","46867"],"ajanlo_prior":"0","formatted_date":"2013. m\u00e1jus 19. , vas\u00e1rnap 22:17","ajanlo_kep":"data\/cikk\/1\/3\/43\/52\/cikk_1034352\/vihar.jpg","type":"trending_top"}]
George Orwell megvetette azokat, akik úgy akartak antifasiszták lenni, hogy közben nem kívántak antitotalitáriusok lenni. Számára egyértelmű volt, hogy mivel mindkét diktatúra, a barna és a vörös is embermilliókat küldött a halálba, az emberiesség elleni bűnök tömegét követte el.
S bár Révész Sándor vezércikkében (A rendpárt ügyésze, Népszabadság, aug. 3.) azt a benyomást kelti, hogy ő is egyformán elítéli mindkét diktatúrát, lapunk elleni dühödt támadása másról vall. Ha ennyire föl tudta bosszantani, hogy a Magyar Nemzet megtalálta Mátsik Györgyöt, a Mansfeld Péterre halálbüntetést kérő ügyészt, s fölháborítja, hogy mi ezt a témát „címlapon tartjuk”, az azért valamiről nagyon árulkodik. Azzal vádolja lapunkat, hogy csak azért foglalkozunk Mátsik György viselt dolgaival, mert ezzel a „föllihegéssel” a Csatáry-ügyet akarjuk jelentéktelenebbé tenni. Révésznek eszerint elkerülte a figyelmét, hogy a Magyar Nemzet, ellentétben a Népszabadsággal, a Csatáry-ügyről éppolyan következetesen adott híreket, mint a Mátsik-ügyről. Egy magára adó újság egyaránt fontosnak tartja, hogy a háborús bűntettel, zsidók halálba küldésével vádolt Csatáry Lászlóról és az ’56 utáni megtorlás során hírhedtté vált, érthetően rejtőzködő ügyészről szóló hírek napvilágot lássanak.
Révész Sándor pontosan tudja, hogy az ’56 utáni megtorlás elképesztő embertelenségét oly igen jellemző Mansfeld-per szimbolikus jelentőségű. Az éppen csak nagykorú fiúra halálbüntetést kérő ügyész szerepéről nem elég annyit leírni, hogy „sok-sok éve minden érdeklődő tudhatja, milyen gyalázatos, vérgőzös vádbeszédet tartott Mátsik Mansfeld Péter és társai perében”. Mintha abszolút közismert lenne, hogy ez az ügyész él, kutya baja, és soha senki nem akarta bíróság elé rángatni – igaz, vérdíjat sem tűztek ki a fejére. A Magyar Nemzet az ügyet és a személyt összekapcsolva fölelevenítette, láthatóvá tette az ördögi Mansfeld-per részleteit, az új információ birtokában új dimenziókat keresett. Ha igaz lenne, amit Révész állít, hogy itt unásig ismert dolgokról van szó, akkor Fónay Jenő, akire 1958-ban szintén Mátsik György kért halálbüntetést első fokon, miért lepődött meg azon, hogy a hírhedt ügyész él? Révész úgy tesz, mintha a Népszabadság egész olvasótábora egy utcában lakna Mátsikkal, így hát miért is lett volna nekik érdekes egy megkeresésre, ugyan már! De próbálná csak egy polgári újság leírni, hogy kérem, a holokausztról már mindent tudunk, nem lehetne egy kicsit többet olvasnunk a szibériai ólom- és rézbányákba hurcolt, halálra gyötört, megfagyott milliókról?
Különös, hogy Révésznek az ügyész mindössze „rendpárti”, azaz azt tette, amit rábíztak. Pedig az ügyészség részéről sem mindenki szolgálta ki a diktatúrát, csak az, aki ezeket az aljas szerepeket elvállalta.
Vannak, akiknek Mátsik-ügy nincs is, csak Csatáry-ügy. De nekünk mindkét diktatúra áldozatai fontosak. Halálos ítéleteket kérő ügyészeket mi nem nevezünk „rendpártinak”. Mi őt diktatúrapártinak, terrorpártinak tartjuk. A rendpártiság ugyanis nem a diktatúra szinonimája. Hiába célozgat cikke végén Révész a mai kormányra („A kádári rendpárt ugyanolyan volt, mint a mindenkori. Mint a mai.”), mert a rendpártiság ellentéte nem a demokrácia, hanem az anarchia.
A rend és a demokrácia összefér. Nem kívánom Révésznek, hogy a megtorlások, az akasztások idején éljen, s a saját bőrén tapasztalja meg a két rendszer közti különbséget. De megnyugodhat: ha a szabad választások útján létrejött kormányt és parlamentet ő ilyen gátlástalanul összemoshatja a kádári megtorló, akasztató diktatúrával, s ettől a haja szála sem görbül, akkor ő mégiscsak demokráciában él.
Hozzászólások
gamma, 2012. augusztus 09., csütörtök 08:39
Bocs, sajna, ritkán járok vissza, ha nincs max 1 napon belül valami...:))) Kérdésed köszönöm, most épp nincs nagyon meleg, mondhatni majdnem hüvöss van...:((( Egy hétig még maradhat így, de utána szeretném, ha jóóóó meleg lenne, vagyis ink olyan 25-28 fok körül, mert csinálni kéne a kecómat... De ha meleg van, akk nem lehet, mert szénné égek. Viszont ha hideg van, vagy esik az eső, akkor sem lehet, mert akk meg fázom, vagy vizes leszek, ami nem lenne baj, csak a víz bemegy a hungarocell és a fa-fal:))), vagyis az OSB-lap köz. és elkezdené rohasztani a falamat... Amit nem szeretnék, ha már évek óta küzdök a dolgokkal....
De am tényleg: miért is kérdezted?? Ez hogy függ össze a cikkel, vagy a kommentemmel??
Psze mindegy, azért majd néha visszanézek, hátha...:)))
Sziasztok, mindenkinek további jó egészséget, sok sikert és szerencsét is:
Dody
:)))
Hmmmm ....izé .... nagyon meleg van arrafelé (is)? ....
Az "izé" szót írtad... nos, jelentem alássan:))), az egy úgynevezett "töltelékszó", amit ÉN olyankor szoktam így írásban elengedni, amikor elég sok mindent szeretnék leírni, de valamely okból csak jelezni szeretném, h ellenvélemény, és /néhány esetben:DDD/ ellentengernagy van...
Az élő beszédben igyxem ritkán alkalmazni, mert szerintem /mivel főleg közszereplőket, színészeket, és hasonló kultúrált, képzett illetőket szoktam nézni/ ez nagyon furcsán, idegesítően hat sokak szájából, mikor valami helyett, vagy akár csak a gondolataik összeszedésének idejére is azt mondogatják, de már csupán megszokásból, h 'izéééé", meg h "öööööö"...
Na, de mindegy, nem vok egy magyartanár, és igazából nem is zavar, h valaki nem vágja, mire is gondoltam, csak szeretek kérdésekre válaszolni, és ha vki nem kérdez... hát, akkor találgatok...:)))
Ami azért ált eléggé mellémegy...
ÉS közben valami olyasmi jutott eszembe, h "mi a fa...c", mondjuk mintha valami ilyesmit is jelentene /what the f..ck?!/... Nos, ebben az esetben sem értem teljesen a kérdést...:)))
Bár igazából, ha jól emléxem, az árpádháziak kissé kihalt nemzetség, de lehet, h valami oldalági élő leszármazott még létezik... Ebben az esetben viszont nyugodtabb lennék, mert akkor ovit kipipálhatnám a királyi cím birtoklásából... amire, sztem kissé mintha ráugrott volna...
Vga yvalami régens, shogun, vagy hasonlót talána még ki, mert a vajda már talán mind foglalt, és a cigányoknak pl, ha jól emléxem, néhány éve van hivatalosan királyuk is, aki a minden vajdák fölött állónak számít...
Bocs, igazából álmos vagyok /és nem Álmos, sem nem Előd...:)))/, kissé hervatag IQ-val am éberen és ébren is...:)))
Ma pedig extrán ki vok bukva, mert temetésen voltunk, ahogy egy 43 év körüli uncsitesót temettünk, akinek "bejött az élet"...
Hála mindenkinek, aki ezt a sok munkahelyet teremtette, és hasonlók... De psze senkit ne zavarjon, nyugodtan csinálja mindenki a dolgát, van még magát felgyújtó, szívenszúró, ablakonkiugró, hasonló emberke előttünk, akiknek a házát, a családját, az életét nyugodtan tönkre tudják tenni...
"Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!"
ÉS természetesen
"Szebb jövőt!"
... elvtársak...
ÁRPÁDHÁZI, 2012. augusztus 07., kedd 16:54:
Bocs, de nem értem, mi köze ehhez a World Taekwondo Federation-nak?! Bár végül is ott is van egy másik csapat, az ITF, ami az International Taekwondo Federation rövidítése, de ettől függetlenül sem értem, hogy jön ez a két dolog ide...:)))
Am meg psze én is írhatnék mindenféle ilyen okos dolgokat, de szeretném azt érezni, h amit leírok, azért MINDENKI megérti, nem csak azon egyének, akik monnyuk, járatosak az adott önvédelmi sport dolgaiban...:)))
/Zárójelben megjegyzem, néhány évig edzegettem, csak aztán a szerelem elvette az eszem, és abbahagytam... azóta psze bánom ezt a tettet, de egészségi okokra hivatkozva már nem mehettem vissza, sőt...:((/
Szal ha megtenné a "kedves kommentelő társ", h felhomályosítja erősen álmosodó elmémet, mire is gondolt, mikor leírta, megköszönném nagyon szépen!:))))
Bár mondjuk volt már olyan, aki rám valami 666-ot emlegetett, ami t.i ELVILEG az Antikrisztus száma, a Fenevadé, amit annó Néróval azonosítottak vagy kivel, és már psze ha jól emléxem...:))) Ja, és h ez én lennék... uh el is gondolkodtam ezen... mert ugyan jószándékú vagyok, de mint tudjuk, a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve...:)))
Szóval kedves "Kollega", várom fenevadnagy:))) tisztelettel a kedves felvilágosítást, am pedig mindenkinek jó éjt, jó egészséget, sok sikert és szerencsét is:
Dody
:)))
@DodyG
2012. augusztus 06., hétfő 23:45...izé...:))))
WTF
7.7.7
Bocs, most kb azon gondolkodtam, h simán lehet írni egy cikket arról, h valaki mit írt egy cikkben.
Ami nem rossz dolog, mert ha úgy vesszük, mi, kommentelők is kb ezt tesszük, ráadásul mi még egymás kommentjeire is írogatunk. Ami talán nemszeretem dolog ebben az egészben, az az, h vannak olyanok, mint pl bozótharcos mester:))), aki siiiiimán csak a "kapott a pofájába", oszt' kész...
Azért, talán, nem kéne ennyiben kimerülnie a dolgoknak... És sajnos, ez lassan trend, és "trendi" lesz...:(((
Másik:
Cirbolyának adott válaszomban bocsi, de NEM keverem a dolgokat, tudom, h miről beszél!:))) CSak azt akarom kiemelni, h sokan ugyanezt mondják, de értik ezen mondogatás alatt a jelenleg szinte gyerek, huszonéves szocikat is, egykalap alá véve minden "szocit"...
Bár lehet, h nem teljesen VÁLASZ volt a maga teljességében, de oda tartozott... De ha azt írta volna, h kivéve a mostani szocikat... az más. De még azért hozzátenném, h a gazdagabb magyaroktól is elvették, amilyük volt, államosítás címszóval.
Sztem be is fejezem, mert megint túl sok lesz...:)))
Sziasztok, további sok sikert és szerencsét, jó egészséget és jó éjt is mindenkinek:
Dody
:)))
Üdv mindenkinek!:)))
Kedves Mindenki! Úgy is, mint Zsuzsa-ÚjságíróNéni, és úgy is, mint Kommentelők!
Az lenne a meglátásom, hogy nem igazán személyeskedni kéne... Lassan tényleg kezdem azt érezni, h a jobb oldali, avagy jobboldali:))) rész igazából ebben él, pedig igyexem, amennyire lehet, pártatlanul olvasni.
Abban egyetértek, h aki bűnös, bűnhődjön, mert ennek így kell lennie, függetlenül bármitől, párt- és mindenféle hovatartozástól függetlenül.
De nem lehetett volna ezt a cikket úgy megírni, h összevetni a két ügyet, és azt, mit írt róluk Révész úr?
Ezekkel együtt azért nem szeretném, ha Ő abban az érában élne, amit ZsuzsaKedves sem kívánt neki, mert az azt jelentené, h mindannyian ott élnénk...
Ellenben azért szerintem az nem egyenértékű a demokráciával, h ha bárki bármit akár büntetlenül is, leírhat... a demokráciához azért teljesülnie kell/ene/ még néhány feltételnek...
Bár gondolom, ezzel mindenki tisztában van /hehe, én is elhiszem, h mindenki tájékozott, és legalább ennyit tud...:DDD/.
Nem keseregni meg sóhajtozni kéne, hanem kitálalni, átgondolni, ítéleteket hozni, akár csak elviekben is, hogy mi az, ami a múltból elítélendő, és mi az, amit "át lehet emelni" a jelenkorba, ami esetleg hasznos volt. Már csak azért is, mert nem hiszem el, h az akasztások, a különböző koncepciós perek ugyanazt jelentenék, mint az, h az ember évekre, esetleg évtizedekre előre tud tervezni, nem egyik napról a másikra nem tudja, mi lesz reggel, milyen új visszamenőleges törvény születik... :(((
És a többi, ami jó, vagy ami rossz...
Nem feltétlenül jó az, h mindenkit lekomcsiznak manapság, olyat is pl, aki még jóformán most is éppencsak iskolát végzett, csak mert mondjuk MSzP-s.
Aminthogy bár nem szeretem a fidesz-t, de azt sem, h mindenkit, aki fideszes, lefasisztáznak.... Jó, igazából látszat szintjén valóban erősen jobbra tolódik a fidesz nagy része, lásd pl a nagybajuszú nemsovány urat:))), de ettől még nem ölnek sem zsidót, sem cigányt...
/Bár, ha meg azt nézzük, h nem csinálnak semmit, amikor jóféle kis uszító beszédek mennek nyilvánosan a jobbik és környékéről, akkor azért lehet, még önmagammal is vitába szállnék: ugyan MÉG nem gyilkoltak, de az irány meg van...:(((/
Szóval jelzem, h a cikk végül is nem volt rossz, csak túl személyeskedősnek tűnik így, h szinte csak Révésszel foglalkozik.
Már csak azért is baj ez, mert nem túl rég jártam kissé körbe a "rózsadombi paktum"-ot, és hát... :))) Igazából az is jól meg volt írva, de minél többet olvastam róla, annál gagyibbnak tűnt a végére. És azért hozzátenném, nem azon bukott nálam el, h mindenki, aki élt és mozgott, ellene szólt, tagadott, hanem azon, ahogy és amiket írtak...
Meg azon, h a fidesz sem állította rá b /mint bukott:DDD/ Budai urat. Márpedig ha lett volna valami, akkor a fidesz tutira lecsap rá, hisz több szoci "főnök" is szerepelt benne!
/Figyelem, összeesküvés-elmélet következik:
arra psze gondolni sem merek, h azért nem szólnak semmit, mert kicsit belelóg az ő kacsójuk is...:DDD/
Most értse itt mindenki azt, h akár jobbos hajrá, akár balos hajrá, az egyik sem jó! :)))
Részemről sem értek egyet azzal, h különbséget tegyenek a 2 dolog között, mint írtam, de lehet, érdemes lenne megnézni, hány cikk szólt erről, hány cikk arról, milyen terjedelemben szóltak ezen cikkek, és a végén még az is kiderülhet, h igaza volt Révész úrnak ezzel kapcsolatban. Ami azért is veszélyes lehetne, mert ha igaz, akkor a másik felét is könnyen el lehetne hinni.
De aki bármilyen NEM KÖZTÖRVÉNYES esetben bűnöst kiállt, azt meg kell vizsgálni, és érdemei szerint "jutalmazni". Akár jelenidőben, avgyis a mai érában, akár múlt időben, abban az érában történt!
Bocs, kb ennyit gondoltam jelezni, elnézést, ha kissé sokra sikerültem, de inkább több legyen, csak érthető, mint kevés, és részrehajló!:)))
Mindenkinek további sok sikert és szerencsét, jó egészséget, és élhető országot-HAZÁT:
Dody
:)))
----------------{---------- < @
UI:
Cirbolya:
Bocs, most olvastam... SAjna, igaz, de nem szabad elfelejteni, amit az elején kihangsúlyozni kívántam: vannak olyan "szocik", akik akkoriban nem is éltek, ugyanakkor olyanok is, akik most is épp csak hogy kinőttek az iskolapadból!
Tehát azért ne vegyük lehetőleg egy kalap alá azokat, akik emberek tízezreit-millióit küldték vágóhídra, és azokat, akik mondjuk manapság szedik el az emberektől a javaikat...
Az előző "csapat"-ból alig él már valaki, a mostaniak pedig a demokrácia égisze alatt csinálják, bár ELVILEG nem gyilkolnak, csak azok vére szárad rajtuk, akik miattuk halnak éhen, lesznek öngyilkosok... Az ő családjuknak mit mondanátok??
"Áááá, ők nem komcsik, ők fideszesek, ők a jó emberek!"??? Aki meghal BÁRKI miatt, annak és a családjának tökmindegy, h szoci avagy fideszes a "jótevő"... És még ráadásul azokat, akik az utóbbi huszonévben csinálták, megróni sem szabad, mert demokrácia van??
Azért nemár!!
Bocs, akk a "személyeskedés"-t valami olyannak olvassátok majd, ami azt jelenti, csak mégsem azt...:)))
Sztem igazam van kb, bár az igaz, h nem TELJESEN fedi magát a fogalmat, de sztem nem ártott volna összehasonlítani, amiket mondok...:)))
Most pedig megpróbálom úgy 2*-re betolni a kommentemet ismét, de most word-ben megszámoltam a karaktereket, szóközzel, tehát ELVILEG nem lehet hiba, h túl sok, amiért itt is, ismételten elnézést kérek!:)))
De mint amott /már épp nem tom, hol, egy másik mno-s cikk alatti kommentnél/ jeleztem, nekem elég szűkös az a 2500-as karakterszám...:)))
2012. augusztus 06., hétfő 15:57....A pontosságot viszont szeretem
Ok,....akkor pontosítsunk és ne rugdosd a Magyart.
Tisztelt számok_embere,....a 31-es szám mit jelent Neked?.....amihez Magyarországnak persze semmi köze...kivéve Herzl Tivadar személyét...
1917....Hitlert hatalomra juttaták....
1934...Lenint hatalomra juttaták...
1948...Izrael megalakult... 31 évre Hitler hatalomra jutása után....
31 degree(Free mason)
7.7.7
http://worldtruth.tv/knights-templar-and-freemasonry/
Ez két dologban nem igaz. Az első mindjárt az, hogy soha nem védted, mert például most is véded. A másik pedig az, hogy nem érte el kegyetlenségben a 45 utáni időszak a 45 előttit. Magyarországon, természetesen! Elérte!
"Nem ugyanaz! Főleg, hogy 1945 előtt sem volt ugyanaz, Magyarországon, mert Magyarországon nem működtek gázkamrák, még akkor sem."
Nem, Magyarországon nem működtek gázkamrák, ezért nem azt mondtam, hogy Magyarország kemencébe rakta, hanem, hogy kemencébe küldte az állampolgárait.
Cibálhatod ide a kommunisták bűneit a holomodortól a gulágon keresztül, malenykij roboton át az ötvenhatos megtorlásig: azokat én soha nem védtem vagy próbáltam mosni a szennyest. A pontosságot viszont szeretem, és sem kegyetlenségben, sem szervezettségben nem éri az, ami Magyarországon 45 után történt azt, ami 45 előtt volt. Amit annál nehezebb egyébként bosszúként értékelni, mert mint Cirbolya, akit ilyen irányú elfogultsággal nem lehet vádolni, a gazdagnak kikiáltottaktól elvettek mindent, teljesen mindegy volt, hogy zsidó volt-e vagy sem (amit nálunk furcsa módon kereszténynek hívnak, bár legtöbbször nincs közük hozzá).
Azoknál a kemencéknél "valami bűzlik". Vagyis "holokauszt" mint, a Németország által megszállt területek zsidó lakosságának elszállítása koncentrációs táborokba, megtörtént. De a "köztudott" részletek nem mindegyike fedi a valóságot.
A történelemtudomány egésze tele van hamisításokkal. Tévedésekkel is, de tudatos hamisításokkal is. Kezdve a középkortól (most megint Illiget, Uwe Toppert-t, Tóth Gyulát olvasok), de ide tartozhat a '45 utáni történelemoktatás is, de említhetem a Báthori Erzsébet elleni koholt vádat, ami tényként került azután a történelmi köztudatba. Nos ugyanígy vannak túlzások és tévinformációk a II. vh. körüli történések körül is, beleértve a "holokauszt"-tal a köztudatban forgó adatokat is.
Nem ugyanaz! Főleg, hogy 1945 előtt sem volt ugyanaz, Magyarországon, mert Magyarországon nem működtek gázkamrák, még akkor sem.
Ami pedig a Cirbolya hozzászólását illeti, amit hazugságnak tituláltál, hát NEM HAZUGSÁG! Éppen, hogy kiterjesztették azokat a zsidótörvényeket a nemzsidókra is a szocialisták, csak nem adtak ilyen nevet neki!
érdekes azért, hogy nálatok 1919 néhány hónaőja és 1945-től 1989-ig egy nagy fekete lyuk leledzik a történelmet és a történéseket illetőleg az agyatokban és ugyanilyen fekete lyuk keletkezik (úgy látszik kölyöklyukak....) ami a szocialista liberális kormányzási periódusokat illeti '90 után. Érdekes lélektani esetek és tünetek ....
Cirbolya nem erről beszélt, hanem Magyarországról, arról, ami 1945 után történt. Nem ugyanaz.
Nem: Válogatás nélkül küldték a gázkamránál is kínosabb halálba az ukrán holodomorban! 10 milliót, anyát és csecsemőt is, olyan eset is előfordulván, hogy megette a saját halott gyermekét, csecsemőjét kínjában a szerencsétlen anya. Emberhúst ettek, kínjukban! És ezt a kommunisták tették! Fel tudod ezt fogni?
Emberek megkülönböztetését születési helyzetüknél fogva. Az egyik a vallása miatt, a másik a szülők vagyoni helyzete miatt.
Aljas hazugság.
Szerencsére még idejében olvastam, a törlés előtt. Van sok igazság abban, amit írsz. Túl sokat foglalkozunk a múlttal, de mit lehet csinálni, ha egyrészt messze nincs tisztázva, másrészt egy részével pedig kiemelten soakt foglalkoznak. Érdekes, hogy ez a "túl sokat foglalkozunk a múlttal", meg "mennyi idő eltelt azóta", mindig csak és kizárólag az MSZP jogelődének (nem írok "kommunistát", mert valóban nem "kommunisták" voltak a szó eredeti értelmében) elhallgattott, elmismásolt disznóságainak apropója alkalmával merülnek fel.
Ami a Révésszel kapcsolatos "személyeskedést" illeti, az nem haladja meg azt a mértéket, amit egy adott írásra adott válasz "műfaja" szükségszerűen igényel. Akkor volna "személyeskedés" ha nem adott írásra hivatkozva, arra "válaszként" született volna az írás.
Ami a Cirbolyának adott válaszodat illeti, ott kevered a szezont a fazonnal. De ennek elemzésével én is moderálást kiváltó terjedelembe esnék.
Kedves felhasználónk!
Kérlek szépen, hogy hozzászólásodat több részletben tedd közzé legközelebb. Ezt a hozzászólásodat hosszúsága miatt töröltem.
Köszi!
Új hozzászólás írása