Teszt: Lancia Ypsilon 1.3 Multijet

Kár érte

Automobil

2012. augusztus 10., péntek 08:51

Elvileg akkora, mint egy Fiat Panda, mégis sokkal szűkebbnek érződik. A kormány mögött olyan, mint egy kalitkában.

Külső

Apró ékszerdoboz, kategóriájában a legelegánsabb. Minden porcikájából árad a finomság, a nőiesség, a stílusosság, vérbeli olasz. Fantasztikus génekkel és elképesztően, megtévesztően vonzó külsővel bír; elképesztő, mert az ember nem tud másra koncentrálni, megtévesztő, mert elhiteti, hogy nincsenek is hibái. Pedig vannak és talán túl nőiesre is sikerült. A hátsó, rejtett kilincsek túl magasan vannak, kicsavart kézzel kell kezelni őket.

Belső

Határeset. Hasonlóan igényes próbál lenni, mint kívülről, de sok a kopogós műanyag, eltűnik az ékszerdobozhatás. Ami ennél is sokkal bántóbb, hogy az alapokat ugyan a Fiat Panda adja, de annál sokkal szűkebbnek érződik a kabin. A kormány mögött olyan, mint egy kalitkában, nagyon vékony plázacicának kell lenni ahhoz, hogy kényelmes legyen.

A teszt folytatását autós szakportálunkon, az Automobilon olvashatja!

Forrás: Automobil

A szerkesztő ajánlja

Kuthi Áron

Nincs pénz a magyar múlt megmentésére

Nem csak templomokból áll az épített örökség a Kárpát-medencében. A megőrzésre a végtelen mennyiségű pénz is kevés volna.

Koncz Tamás

Méregdrága nyári elittábor a kormánytagok gyerekeinek

Kerényi Imre miniszterek trónörököseit várja a vörösberényi kolostorba, hogy ott körtáncot lejtsenek, és római stílusú hadi bemutatót tartsanak.

Vég Márton

Az Iraki Kurdisztánból származó negyvenéves Ismael jól érzi magát Magyarországon

A vámosszabadi befogadóállomáson élő férfi egy kicsit beszél magyarul, és nem akar továbbutazni Németország felé. Riport.

Pethő Tibor

Jolika, az ÁVH keblein nevelkedett, gépírónőből lett belügyes nagyasszony

Császárné Lábass Jolán jelképpé nemesült. A képmutatás, a szembenézés kudarcának jelképévé.