Kaparós sorsjeggyel csábítják a nézőket Felcsúton

MN

2017. november 9., csütörtök 08:30, frissítve: csütörtök 10:48

Igen érdekes módszert választott a Puskás Akadémia marketingosztálya annak érdekében, hogy növelje a mérkőzésre kilátogatók számát. Aki ugyanis belépőt vesz, kap mellé egy kaparós sorsjegyet, ezzel pedig „hetente egy két főre szóló wellnesshétvége, havonta egy kerékpár, főnyereményként pedig egy kétszemélyes, egyhetes madridi út lehet a jutalom” a Pfla.hu szerint.

A szerkesztő ajánlja

Molnár Csaba

Meglepő, de nem a téli sötétségben nő az öngyilkosságok száma

Mennyire határozza meg boldogságunkat a fény és miért veszélyesek a legújabb fényforrások?

Ficsor Benedek

Mácsai Pál: Semmi misztikus, játszani mindenki tud

Az Örkény alapító igazgatója a színházról, a Terápiáról, bulvárról, békülő szekértáborokról és a színház mély erkölcsösségéről. Interjú.

Szécsi Noémi

Feltárul Szabó Magda eddig kevésbé ismert szenvedélyes oldala

Az írónő szerelmei, avagy zavarba ejtő naplórészletek a kálvinista nagyasszony életéből.

Pintér Bence

„Öröm minden zsidónak”, vagy a nemzetközi jog semmibevétele?

Vélemények a Jeruzsálemmel kapcsolatos, múlt heti Trump-bejelentésről.