Kaparós sorsjeggyel csábítják a nézőket Felcsúton

MN

2017. november 9., csütörtök 08:30, frissítve: csütörtök 10:48

Igen érdekes módszert választott a Puskás Akadémia marketingosztálya annak érdekében, hogy növelje a mérkőzésre kilátogatók számát. Aki ugyanis belépőt vesz, kap mellé egy kaparós sorsjegyet, ezzel pedig „hetente egy két főre szóló wellnesshétvége, havonta egy kerékpár, főnyereményként pedig egy kétszemélyes, egyhetes madridi út lehet a jutalom” a Pfla.hu szerint.

Legolvasottabb cikkek

A szerkesztő ajánlja

Molnár Csaba

176 millió kamera kereszttüzében: a kínai Nagy Testvér mindenkire odafigyel

Az, ami Orwell idejében még disztópiának tűnt, a mindent látó kamerának hála szép lassan valósággá válik.

Pethő Tibor

1938. augusztus 25. – 2018. április 11.

Elhallgatni nem fogunk. Várunk, reménykedünk, imádkozunk. Mert lehet egy újságnak bárki is a tulajdonosa, azt pontosan tudjuk, hogy a mi igazi „gazdánk” az olvasó.

Stier Gábor

Szomorú búcsú Eraszt Fandorintól

Borisz Akunyin húsz év után nemcsak világhírű regényhősét, hanem a kilencvenes években az orosz jövőről szőtt álmait is eltemeti.

Lakner Dávid

Lajcsika, ha te mindig játszol, miből éltek?

Inkey Alice Szőts Istvánról, Latinovits jókedvéről és Kosztolányi Dezső fekete pöttyös nyakkendőjéről.