A vásárlók nagy része nem hisz a szlogeneknek

tt

2012. május 21., hétfő 19:15

A németeknek csak mintegy negyede hisz a márkaígéreteknek: 23 százalékuk gondolja, hogy a márkák által ígért fogyasztói előnyök valóban teljesülnek, többségük puszta hirdetési fogásként értékeli ezeket – derül ki egy német közvélemény-kutatásból.

A megkérdezetteknek csak 32 százaléka látja úgy, hogy a márkaígéretek segítenek a vásárlási döntésekben, a többség szerint ezekkel csupán a magasabb ár elérését célozzák meg a cégek.

Azt a szlogent, hogy „Az ügyfél a király” a megkérdezettek 57 százaléka üres szólamnak tartja, és közel ilyen arányban úgy vélekednek, hogy ezt az „irányelvet” a kereskedelem egyre kevésbé tartja be. A fiatalabb 14–20 éves korosztályból azonban többen – 65 százalék – érzékelik úgy, hogy vásárlóként, ügyfélként fontosak a kereskedelem számára. A megkérdezettek 38 százaléka az interneten keresztül történő vásárlást olyan alternatívának tekinti, amelynél tényleg „királynak” érzi magát.

Forrás: MTI

A szerkesztő ajánlja

Lukács Csaba

Sokkoló képek Venezuelából, a buszsofőrből lett baloldali vezér hazájából

A caracasi magyarok naponta küldik az ijesztőnél ijesztőbb híreket az árak és a dollárárfolyam alakulásáról.

Lakner Dávid

Kádárista prostituáltnak áll a híres magyar színésznő

A Testről és lélekről című film főszereplője, Borbély Alexandra szerint merni kell nagyot gondolni. Interjú.

Póla Gergely

Minden második Orbán Viktoré 2017 kifejezései közül

Szavazzon, hogy a döntőbe jutott tíz szó és szókapcsolat közül melyik legyen a 2017-es év kifejezése.

Vég Márton

Seszták Miklósék nem aprózzák el, a miniszter köréhez került az Erzsébet hotel

Elvesztette közvagyon jellegét az egymilliárdért megvásárolt nyíregyházi szálloda.