Ilyen még nem volt: meghódította Európát a magyar óriás

LM

2011. december 9., péntek 19:34

A Mol sütőolajgyűjtő kampánya nyerte az idei European Excellence Awards (EEA) díját ökológia és környezet kategóriában – közölte az olajtársaság pénteken az MTI-vel.

A kontinens legrangosabb marketingkommunikációs versenyére európai vállalatok és ügynökségek neveztek kampányaikkal, számos kategóriában. Ez az első alkalom, hogy magyar vállalat nyert az ökológia és környezet kategóriában – áll a közleményben.

„Olajipari vállalatként különösen fontos számunkra, hogy az ökológia és környezet kategóriában nyertünk, hiszen e kampányunk sikere is azt bizonyítja: a Mol komolyan gondolja a fenntarthatóság elveit” – idézi a közlemény Pánczél Andreát, a Mol magyarországi kommunikációs igazgatóját, aki a csütörtök este Amszterdamban megrendezett gálán vette át a kategória győztes díját.

A május óta tartó kampány sikerét mutatja, hogy eddig több mint 33 tonna használt sütőolajat adtak le az erre kijelölt 158 Mol-kúton. Az akció részeként decemberben ismét gyűjtőflakont kapnak ajándékba azok, akik használt sütőolajat adnak le ezeken a benzinkutakon.

A European Excellence Awards nemzetközi versenyt az idén ötödször rendezték meg.

Forrás: MTI

A szerkesztő ajánlja

Molnár Csaba

El sem tudja képzelni, mennyi vér tapad egy avokádós pirítóshoz

Fegyveres bandák támadják a farmokat Mexikóban, ahol a drogcsempészet mellett az avokádótermesztés a legjövedelmezőbb üzlet.

Pápay György

Pápay György

Nem bojkott kell, hanem mozgósítás

A választástól való távolmaradásról szóló vitáknak a Fideszben örülnek a legjobban.

Vass Norbert, Hegyi Zoltán, Vékony Zsolt

Egy mosókonyhából neki a világnak – Ma lenne 75 éves Cseh Tamás

Zenész, indián, rajztanár, egyszálgitáros, színpadra lépni izguló rendkívül összetett kulturális jelenség.

Stier Gábor

„Nem tiltakoznék amiatt, ha Ungvár felett magyar zászló lengene”

Az új hidegháború áldozatának tartja magát Oleg Bondarenko, az EU-ból lengyel döntésre kitiltott moszkvai politológus. Interjú.