Parfümreklámot forgat Wenders

Grund

2012. május 6., vasárnap 16:10, frissítve: vasárnap 17:14

Wim Wenders rendezi a Trussardi olasz divatház legújabb reklámfilmjét. A férfiparfümöt reklámozó kockák főszereplőjeként Tomaso Trussardira esett a választás.

Milánó egyik legelegánsabb helyszínén, a II. Viktor Emánuel olasz királyról elnevezett bevásárlócsarnokban forgatják a legújabb Trussardi férfiparfüm reklámfilmjét. Az ismert olasz divatcég a német filmest kérte fel a rendezésre, Wim Wenders pedig reklámarcként a divatházat alapító és 1999-ben autóbalesetben elhunyt Nicola Trussardi legfiatalabb fiát, a huszonnyolc éves Tomasót választotta.

A számos díjjal elismert Wenders, aki többek között a velencei Arany Oroszlán (A dolgok állása, 1982) és a berlini Ezüst Medve (Millió dolláros hotel, 2000) nyertese, nem először vállalkozott termékreklámra. Tíz évvel ezelőtt a Barilla tésztagyár fennállásának százhuszonötödik évfordulójára rendezett reklámfilmet rendezte, a forgatókönyvet Alessandro Baricco olasz író írta.

A közös munka eredménye:

Forrás: MTI

A szerkesztő ajánlja

MN

Esterházy vagy Jókai? Melyikük születésnapja legyen a magyar próza napja?

Esztétikai köntösbe bújtatott közéleti vita a háttérben? Az irodalmi szervezetek nem találják a közös hangot.

Zord Gábor László, László Dávid

Gyöngyösi Márton: Nemzetközileg Fidesz–Jobbik helycsere történt

A Jobbik külpolitikai szakpolitikusa szerint az elmúlt években sikerrel dolgoztak azon, hogy a nyugati országokkal is jó kapcsolatuk legyen.

Arday Attila

Felelősei most sincsenek a kézilabdakudarcnak, „csak Vranjes tehet róla”

Alárendelt helyzetbe került a magyar válogatott a Veszprémhez képest, pedig lehetne másképp is. Elemzés.

Gabay Balázs

Fucsovics: Attól függ a győzelem, mennyire hiszel magadban

A top 20-as játékosok hozzáállásáról, a fullasztó ausztrál hőségről és Patrick Mouratouglou gratulációjáról is beszélgettünk a teniszezővel.