Már a Snapchaten is küldi a híreket a CNN

MN

2017. augusztus 22., kedd 08:29, frissítve: kedd 09:34

Hétfőtől The Update címmel jelentkezik minden nap, keleti parti idő szerint este hatkor a CNN amerikai hírtévé új műsora – a Snapchat mobilos üzenetküldő alkalmazáson. A tervek szerint alkalmanként legalább öt, kifejezetten erre a felületre készített híranyagot streamelnek a zömében fiatal közönségnek.

A CNN már régóta nem csak egy tévécsatorna, honlapjuk júliusban 42 millió egyedi látogatót ért el a 18 és 34 év közötti korosztályban, amivel megelőzi a BuzzFeedet és a New York Times online kiadását. Erre akarnak még rátenni egy lapáttal a Snapchaten, kifejezetten a legfiatalabb korosztályt, a 25 éven aluliakat megcélozva.

A CNN nem is az első hírcsatorna, ami elindította a szolgáltatást ezen a platformon. Az NBC múlt hónapban indult műsora, a Stay Tuned 29 millió egyedi látogatót vonzott. 60 százalékuk 25 év alatti, és 40 százalékuk legalább hetente háromszor nézte a műsort. Ez arra enged következtetni, hogy a Snapchat jó lehetőség a fiatal közönség elérésére.

A fejlemények kifejezetten jól jönnek az alkalmazást készítő cégnek, mivel a Snap Inc. részvényeinek árfolyama 44 százalékkal esett március eleje óta. A befektetőkben ugyanis kétségek támadtak, hogy a Snapchat versenyképes-e a riválisokkal, mindenekelőtt a Facebook által működtetett Instagram képmegosztóval, ami kifejezetten lemásolta a Snapchat egyes szolgáltatásait.

A szerkesztő ajánlja

Pintér Bence

Magyar Nemzet Szalon: Ennek a nemzetnek a lelkében valami megtört

A kivándorlás a transznacionalizmus erősödését és a távozó fiatalok nemzeti identitásának teljes felszámolását okozhatja.

Földi Bence

Kölcsönzött szlogenekkel, program nélkül a Fidesz

A kormánypárt szinte az összes üzenetét máshonnan vette, például Donald Trumptól vagy a toryktól.

Ficsor Benedek

A magyar olajmezőkből nem lesz pénz a hatalmas múzeumokra

Mélyi József művészettörténész a Liget-projektről, a stadionokat benövő gazról és a megfordított folyókról.

Molnár Richárd

Titkos kommunikációs stratégia oldalanként 450 ezerért Cegléden

A város fideszes önkormányzata hivatalosan üzleti érdekből rejtegeti méregdrága tervét.