Íme a legjobb olimpiai reklámok

MNO

2016. augusztus 7., vasárnap 13:10, frissítve: vasárnap 16:58

Az ötkarikás játékok nemcsak a sport, de a marketing szakemberek szempontjából is komoly esemény. Ilyenkor kell ugyanis a lehető legjobbat kell kihozni, hiszen minél több a néző, több a kattintás, annál több pénz.

Az olimpia idején az egyébként is hatalmas költségekkel dolgozó reklámipar még jobban rákapcsol – írja a Wall Street Journal. Adatok szerint például azok a vállalatok, amelyeknek már fut az olimpiai témájú reklámjuk 2015 augusztusa óta majd 62 millió dollárt költöttek a sugárzásra.

Az Ace Metrix reklámhatékonyság-felmérő vállalat szerint ez az öt a legjobban kedvelt reklám.

Procter & Gamble: Köszönöm, anya

Gatorade: Sose veszítsd el a szeretetet

Dick’s Sporting Goods: A versenyző

Bounty: Allyson Felix – Gyorsabban, mint Kloe

Always: Játssz, mint egy nő

Legolvasottabb cikkek

A szerkesztő ajánlja

Molnár Csaba

176 millió kamera kereszttüzében: a kínai Nagy Testvér mindenkire odafigyel

Az, ami Orwell idejében még disztópiának tűnt, a mindent látó kamerának hála szép lassan valósággá válik.

Pethő Tibor

1938. augusztus 25. – 2018. április 11.

Elhallgatni nem fogunk. Várunk, reménykedünk, imádkozunk. Mert lehet egy újságnak bárki is a tulajdonosa, azt pontosan tudjuk, hogy a mi igazi „gazdánk” az olvasó.

Stier Gábor

Szomorú búcsú Eraszt Fandorintól

Borisz Akunyin húsz év után nemcsak világhírű regényhősét, hanem a kilencvenes években az orosz jövőről szőtt álmait is eltemeti.

Lakner Dávid

Lajcsika, ha te mindig játszol, miből éltek?

Inkey Alice Szőts Istvánról, Latinovits jókedvéről és Kosztolányi Dezső fekete pöttyös nyakkendőjéről.