Íme a legjobb olimpiai reklámok

MNO

2016. augusztus 7., vasárnap 13:10, frissítve: vasárnap 16:58

Az ötkarikás játékok nemcsak a sport, de a marketing szakemberek szempontjából is komoly esemény. Ilyenkor kell ugyanis a lehető legjobbat kell kihozni, hiszen minél több a néző, több a kattintás, annál több pénz.

Az olimpia idején az egyébként is hatalmas költségekkel dolgozó reklámipar még jobban rákapcsol – írja a Wall Street Journal. Adatok szerint például azok a vállalatok, amelyeknek már fut az olimpiai témájú reklámjuk 2015 augusztusa óta majd 62 millió dollárt költöttek a sugárzásra.

Az Ace Metrix reklámhatékonyság-felmérő vállalat szerint ez az öt a legjobban kedvelt reklám.

Procter & Gamble: Köszönöm, anya

Gatorade: Sose veszítsd el a szeretetet

Dick’s Sporting Goods: A versenyző

Bounty: Allyson Felix – Gyorsabban, mint Kloe

Always: Játssz, mint egy nő

A szerkesztő ajánlja

Gabay Balázs

Fucsovics: Attól függ a győzelem, mennyire hiszel magadban

A top-20-as játékosok hozzáállásáról, a fullasztó ausztrál hőségről és Patrick Mouratouglou gratulációjáról is beszélgettünk a teniszezővel.

B. Kovács Gergely

Petike fülfolyása és állandó pittyegésterror a vonatokon

A csend manapság luxuscikk, de a MÁV tájékoztatása szerint 2019-től itthon is üzembe helyezik a csendes kocsikat.