A BKV a tervezettnél nagyobb üzemi nyereséggel és kisebb mérleg szerinti veszteséggel zárta a 2012-es évet, a cég adózás előtti vesztesége 3,2 milliárd forint volt. A Fővárosi Közgyűlés elé beterjesztett, pénteken közzétett beszámoló adatai szerint a cég 2,9 milliárdos üzemi eredménnyel és 4,1 milliárdos adózás előtti veszteséggel számolt, ehhez képest a BKV végül 3,1 milliárdos üzemi eredménnyel és 3,2 milliárdos adózás előtti veszteséggel zárta az évet. Egy évvel korábban a cégnek 5,8 milliárdos vesztesége volt.
Az BKV adósságállománya a 2011-es 64 milliárd forint után 2012-ben 69 milliárd forintra emelkedett, amely a tervnél 925 millió forinttal alacsonyabb. A cég dolgozói létszáma 11 289 volt. A menetdíjbevételek a 2011-es 51 milliárd forint után 2012-ben 17,8 milliárdra csökkentek, mivel ezekre 2012. május 1-jétől a BKK jogosult. A beszámolóban megjegyzik: a menetdíj-bevételi tervet teljesítették, de az agglomerációs és a kerületi bevételek kissé elmaradtak a tervezettől. A cég üzemi bevétele 136,5 milliárd forint volt, míg egy évvel korábban 137,1 milliárdos eredményt értek el.
Módosítaná a főváros az áprilisban elfogadott, de csak szeptembertől hatályos taxirendeletet: enyhülhet a gépjárművek korhatári megkötésére vonatkozó szabályozás. A főváros honlapján közzétett előterjesztés szerint azokra, akiknek az április 18-ai kihirdetés napján volt engedélyük, 2014. január 15-ig nem vonatkoznának az autó korhatárára vonatkozó szabályok, január 16. és 2015. június 30. között pedig maximum 15 éves autóval is taxizhatnának. A rendeletben eredetileg szereplő 10 éves korhatári megkötést rájuk csak 2015. július elsejétől kellene alkalmazni. Akiknek viszont a rendelet kihirdetésének napján nem volt érvényes taxiengedélyük, azok már csak 10 évnél fiatalabb autóval kezdhetnének taxizni.
Szolgáltatási koncessziós eljárást írna ki Budapest önkormányzata a BKV reklámfelületeinek hasznosítására, amelyből évente 720 millió forintos bevétel érkezhet a közlekedési társaság kasszájába. A főváros honlapján pénteken publikált előterjesztés szerint az eljárásban teljes körű reklámértékesítési, -szervezési szolgáltatást akarnak beszerezni, amelynek része a reklámhelyek kialakítása, az értékesítési feladatok ellátása és a monitoringrendszer kiépítése is. Feltételként szabnák meg, hogy a pályázaton nyertes cégnek a felületek 10 százalékát fenn kell tartania az ajánlatkérő számára.